Tharos. Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 (endret) Jeg er rimelig praktisk når det kommer til sms-er. Lurer jeg på hvordan noen har det, ringer jeg eller besøker. Jeg tror dette går veldig på alder. Jeg har passert tredve, og jeg tror yngre mennesker bruker sms mer som en chattegreie, uten at jeg har noen som helst bevis for det. Endret 6. juli 2014 av Tharos. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Gleder du deg til å se sommerflørten din igjen, og tror du, hvis dere holdt på lenge nok, at du ville utviklet følelser for jenta? Er nysgjerrig. Anonymous poster hash: f19fe...009 Ja, ser da frem til hun kommer tilbake. Til en viss grad har jeg jo følelser for jenta, men de er ikke så sterke at jeg tror det blir veldig ubehagelig når vi må avslutte det. Om hun er ei jeg kunne fått veldig sterke følelser for... ja, kanskje det. Men jeg har vært ganske bevisst på å unngå å utvikle følelser. Ikke at jeg kan kontrollere det fullstendig, men liker å tro at det kan påvirkes litt. Det blir interessant å se hvordan jeg føler meg når jeg ser henne igjen - for meg er det vanskelig å vite på forhånd. Nå begynner vi å spore litt av fra trådens emne. Du må gjerne stille flere spørsmål om meg, bare hyggelig det, men gjør det i så fall på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå