Choo Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Hei Jeg flasha BIOS'en på mitt P4PE hk, det gikk visst helt fint til jeg skulle restarte igjen, da jeg kom til bildet etter oppsummering av ram, kom det en feilmelding men jeg trykke for raskt til og lese..... Men ihvertfall, går det og bare flashe samme BIOS over igjen? For og være sikker på at alt er greit eller? Jeg flasha fra Windows så er det mye lettere for at ting går galt i Windows en den andre måten? mvh André. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 quote: > trykket for raskt til og lese < ...og så, ( hadde feilmeldingen en rød plakat ? ), kom du noe videre eller ble det svart skjerm ? Ja, du kan reflashe alle veier Tviler på at flashing fra windows er mer usikker enn via diskett, sålenge det er rett Bios ( mrk.: til rett PCB-revisjon hvis egen Bios ). . Lenke til kommentar
Choo Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 nei, den stoppet opp og når jeg trykte på noe gikk den videre, irritert som jeg ble slo jeg litt i tastaturet før jeg leste... hørte beepinga før jeg så teksten.. Men skal prøve og flashe den på nytt. Takk for svar. mvh André. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå