CheatoN Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Hei. Har slitt litt denne siste uken, har hatt samboer i litt over 1 år. Vi har for tiden gjort det slutt. Men jeg er fortsatt intressert i henne, å sliter med å forstå at hun ikke er en del av meg. sliter på jobb og hjemme. Har for tiden 2 jobber, som krever selvsagt at jeg yter 100%. men savnet gjør meg sliten og sulten på en whiskey osv. Men her om dagen snudde det hele, hun ønsker at det skal bli oss, men jeg er usikker. å grunnen får dere her:Jeg synes det er fint at vi kanskje kan prøve igjen fordi jeg ikke har gitt alt på at dette skal fungere, å jeg prøver så godt jeg kan. Jeg har endret meg helt (til det positive) å jeg prøver å forstå henne oppi dette også. men uansett hva jeg gjør, spør hun om jeg kan betale ditt og betale datt. å har konfrontert henne med at jeg ikke er en bank som betaler alt av skylder osv, for har gitt henne mye når det kommer til økonomi fra før av. det være seg : Lappen, bil, splitter nye felger til bil, osv osv. men føler det blir litt falskt, å si at hun vil ha meg, når hu stortsett bare spør om penger, å når jeg nekter å gi henne det, får jeg bare dette til svar : "Har ikke vi allerede diskutert dette" Og "Det er bare deg jeg vil ha" osv. Noen som kjenner seg igjen? Jeg vet ærlig talt ikke om jeg skal satse eller ikke. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Er du blitt pappa til kjæresten din ? Penger er nå en ting, men du må jo vurdere ellers hvordan dere gir og tar av hverandre på alle områder. Det er ikke alltid man klarer å se hele bildet, og det gjelder for begge parter. Lenke til kommentar
CheatoN Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2014 Nei har ikke barn med vedkomne. Men dette er også noe vi har prøvd å få til Men kanskje hovedgrunnen til at det ikke fungerer nå, er at hun alltid er med vennene sine (ikke missforstå, jeg er glad hun har venner osv) men hun er liksom mer med dem, enn å fikse problemet hjemme. Virker som jeg er god nok nåt det gjelder å betale ett eller annet. I tillegg til at jeg er en sjalu type (liker ikke meld fra kompiser osv pga dårlig erfaring) men det mener hun at jeg må finne meg i Vet ikke lenger om jeg skal satse eller ikke? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Høres ut som om du får veldig lite ut av forholdet, kan du nevne 3 grunner til at du burde være sammen med henne? 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Det der hadde ikke jeg oket. Et forhold fylt med problemer som koster deg tusenvis av kroner, nei takk. Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Hun høres ut som om hun manipulerer deg. Ikke vær dum. Du kan finne noe bedre enn hun der. Ei som elsker deg som personen du er, ikke ei som elsker lommeboken din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå