Xelleczix Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 God dag! Ola her Jeg søker i dag en ung app-utvikler (iOS) til å bli med i et prosjekt. Mer informasjon om prosjektet vil bli gitt om du blir med. Noen få krav: - Må helst være godt kjent med å lage apper, og kunne lage det meste (Ikke missforstå dette. Vi mener ikke at du skal lage verdens mest avanserte app, men ønsker at du generelt klarer å lage apper og kan lage en del.) - Klare å ta imot utfordringer - Være villig til å bruke en del tid Om du virker interessert, kommenter en "mini-søknad" som inneholder: - Navn - Alder - Erfaringer - Mail/Facebook/Skype Det er også mulig å sende PM her på forumet, eller kontakte meg på facebook: Ola Alsaker Beklager for at denne tråden ikke ga særlig med informasjon, men det vil bli gitt om du blir med på prosjektet Ola // webGrade http://web-grade.org Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Fint måte å rekruttere utnyttingsobjekter. Kudos. 6 Lenke til kommentar
Bruker97 Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Ser dere driver med mer en app utvikling. Har dere behov for noen som driver med grafisk design? For eksempel produksjon av annonser? Kan foreløpig ikke skryte på meg at jeg er en kløpper til å lage apper (: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Fint måte å rekruttere utnyttingsobjekter. Kudos. Tenke akkurat det samme, latterlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå