knokle_85 Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Mitt GF3 Ti2 kort støtter DirectX8.1 Vil jeg oppleve noen problemer hvis jeg innstalerer 9.0?? Lenke til kommentar
knert Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 du mener at du har hardware støtte for directx 8? da vil du ikke få noen problemer etter installasjon av dx9, det er jeg ganske sikker på. Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 og hvist jeg allerede har innstalert 9.0, er det da mulig å avinnstalere eller blir jeg nødt til å formatere da? Lenke til kommentar
knert Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 og hvist jeg allerede har innstalert 9.0, er det da mulig å avinnstalere eller blir jeg nødt til å formatere da? har du først installert dx, så kan du ikke avinstallere igjen, eneste som nytter da er en format c: men hvis du har 9.0 installert på maskinen hvorfor vil du fjerne det? om det ikke er kommet noen spill på markedet som krever dx 9.0 enda, så vil de komme snart. spillene krever heller ikke at du har hardware-støtte for dx9.0, det holder at du har installert det på maskina. jeg personlig har hardware støtte for dx7, men har installert dx8 for og kunne spille nyere spill. Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Ok.... takk ska du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå