Viti Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Da min gamle MP640 har tatt dagen så trenger jeg en ny skriver. Den må være god på utskrift av bilder og må ha scanner... Har sett litt på canon sin mg7150. Men hadde vært greitt med litt anbefalinger i tillegg... Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 God på bilder er jo gjerne en subjektiv sak også... Jeg er ingen fotoutskriftsekspert, men vår MX925 er vi ytterst fornøyd med. Veldig praktisk at den har egen skuff for 9x15-ark, så jeg slipper å mate manuelt når det skal skrives ut små foto. Har rammet inn flere større utskrifter, og både jeg og venner sliter med å se forskjell på profesjonelle utskrifter fra fotograf/etc og det jeg har skrevet ut selv. Skanningen er superb på den! Har fått arkivert bunkesvis med gamle kvitteringer og alskens dill. Bare å legge det noenlunde fornuftig i arkmateren, velge mål (kan lagre på nettverk, via en PC), så kan du få automatisert jobben. Jeg hadde ikke trodd jeg ville sette så stor pris på en arkmater, men denne overrasket meg positivt. Har ennå tilgode å sette fast ark, til tross for mye sære formater og tilstander på ark. Lenke til kommentar
Trøttingen Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Da min gamle MP640 har tatt dagen så trenger jeg en ny skriver. Den må være god på utskrift av bilder og må ha scanner... Har sett litt på canon sin mg7150. Men hadde vært greitt med litt anbefalinger i tillegg... Jeg fikk Canon MG 7150 i hus for en uke siden og er veldig fornøyd. Det tok noen bilder og søking på nettet før fargene ble riktige med utskrift fra Photoshop, men det var brukerfeil.... Scanning, dobbeltsidig utskrift og wifi fungerer utmerket. Brukt fra 4 forskjellige pc'r via wifi, har ikke prøvd nettbrett og mobil enda... Scanning går litt tregere enn med den HP'n jeg hadde før... Plass til 125 ark i nedre skuff og 20 10x15 bilder i øvre. Bildene framstår mye bedre enn de jeg har fått skrevet ut i min lokale fotosjappe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå