StringArgs Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Fikk nettopp min nye PC. Det var et problem med nettverkskortet (elendig signal på det trådløse), og etter en del om og men med drivere, testing med forskjellige operativsystem etc, kom jeg frem til at dette måtte være en hardware-feil. Jeg har nå blitt bedt om å sende den inn til InfoCare av komplett.no. Har noen erfaring med disse? Er de raske og pålitelige? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Raske og pålitelige? Nei, synes ikke det, men har du noe valg? ^^ Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Har jobbet med Infocare i ca. 6 år, og ordene "raske" og "pålitelige er ikke ord jeg føler beskriver Infocare særlig godt Lenke til kommentar
StringArgs Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2014 Hvor lang tid etter innsendelse kan jeg forvente å ha maskinen tilbake? Er totalt avhengig av den til mitt daglige arbeid. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Det er jo veldig vanskelig å spå, men ettersom det er sommer tørr jeg tippe et sted imellom 2-4 uker. Finnes mange faktorer som spiller inn som arbeidsmengde, antall ansatte på jobb, om en del må bestilles, osv. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 3-5 uker er min erfaring (samsung bærbare) hos søppelcare Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Fikk du en helt ny en med defekt nettverkskort? Prøvd å kjøre en DOA sak? Om det ikke går så ta kontakt med komplett. Jeg kjøpte min pc der og jeg fikk en lånepc av dem pga. Jeg var avhengig av pc pga. Studier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå