Gå til innhold

Hjemme pc ordning


Anbefalte innlegg

Kan hoppe på en avtale på jobben om en HP Pavilion t260.no http://www.hp-expo.com/no/nor/consumer/pcs...m099a_tech.html

 

483kr pr. mnd i 3år før skatt. Dette er uten skjerm.

 

Er dette noe å satse på? Ser den går på 533MHz

 

Litt data jeg fikk oppgitt.

 

Intel Pentium 4 - 3.06 GHz prosessor

Þ 250 GB Ultra DMA harddisk

Þ 1 GB DDR– SDRAM

Þ DVD–ROM 16x

Þ DVD-brenner +R/+RW

Þ ATI Radeon 9800 128 MB skjermkort

Þ HP trådløst tastatur /trådløs mus

Þ 6-i-1 minnekortleser

Þ Integrert 10/100 nettverkskort

Þ Firewire IEEE 1394

Þ Webkamera

Þ PCI TV-tuner kort

Þ HP Pavilion gjenopprettingspartisjon

Þ Creative Sound Blaster Audigy

Þ Aktiv Harman Kardon Subwoofer

Þ Microsoft XP Home Edition

Þ Microsoft Work Suite 2003

Þ 3 års garanti

Þ 3 års hjemme pc support - gold

 

Kan oxo få Samsung SyncMaster 192V for 153kr mnd, men det er jo en skjerm uten dvi :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slike avtaler kan fort bli dyrere enn du hadde tenkt. Når du har hatt maskina i 2 år, begynner den å bli farlig utdatert, og samtidig begynner du å bli meir og meir misfornøgd med å betale 500 kr i mnd for ei drittmaskin.

 

Dette er i allefall min erfaring med hjemme pc - tilbudene.

 

Har tenkt på det, men jeg er ikke den som MÅ ha det beste. Det er jo greit at den up to date når man handler da. Sitter med en p3 866 med gf2 kort nå, og det er ikke julaften lenger. Men den har jo holdt en god stund.

 

Har ikke bestemt meg hva jeg vil gjøre enda

Lenke til kommentar
du kan jo eventuelt gå for dell da..

bare be en kundebehandler i dell ta kontakt med din arbiedsgiver, så kan dere kom frem til en avtale..

ville heller gått for de..

er billigere og jeg mener de er endel bedre!

 

Tilbudet er klart, det er ca 500 ansatte her. Så det er vel ikke så populært at en går og ordner på egenhånd. Går jo ann å ta en prat med IT Knugen på bruket her da.

Lenke til kommentar

Har fått akkuratt samme tilbudet på jobben. Maskina virker greit den. Og til dere som prater om at det fort kan bli dyrt, tror ikke dere har kalkulator hjemme. Hvis man regner ut hva maskina vil komme på. Og hvis man da har toppskatt så er den ekkektive rabatten ca 35%. Det er ganske mye, og man skal også tenke på at krona svekkes endel iløpet av 3 år. Dette er ikke et tilbud en blir rik av, men litt blilligere enn i butikken, samt at man må se det på som en vanvittig billig avbetaling. Det er jo det det er!

 

Enig med deg at jeg er litt skeptisk til skjermen, men har hørt på forumet her at forskjellen er minimal

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...