Defo Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Hei! Jeg har vært innom biltema, bensinstasjoner osv. og ingen ser ut til å ha grønn kjøleveske for motorsykkel... Ikke en gang XLmoto har grønn kjøleveske. Er en Honda Hornet 600 forresten. Hvor kjøper folk kjøleveske hen? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Jeg bare bytta til rød fra biltema. Lenke til kommentar
Defo Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2014 Jeg bare bytta til rød fra biltema. Det er ikke noe problem å gjøre det? Fikk streng beskjed fra tidligere eier at det måtte være grønn kjøleveske for mc... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Jeg tør ikke si noe sikkert. Men har lest flere steder at det går an å bytte men man må være veldig nøye med å flushe systemet så man får ut all den gamle væska. Jeg tømte alt. Fylte opp med vann og radiatorrens. Kjørte en stund. Tappet av alt og fylte på med rød+vann. Kjørte en stund og tappet av alt igjen og fylte opp en siste gang med destillert vann og rød kjølevæske. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Jeg har blå på min. Keen på å bytte til rød, men det er hvis jeg skal bytte. Ser ikke noen problemer med å kjøre med blå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå