superfredrik Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Hei! 1.Det første jeg lurer på er hvor lang behandlingstid for enkeltpersonsforetak. 2. Er det noen som vet hvor lang tid det tar før man får til en kortinnløser avtale? Jeg har funnet at det er det man trenger for å kunne ta betalt på nettbutikken. Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Med "behandlingstid" regner jeg med du mener hos Brønnøysundregisteret? En uke eller to. Det andre spørsmålet har jeg ikke svar på... Lenke til kommentar
superfredrik Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2014 Med "behandlingstid" regner jeg med du mener hos Brønnøysundregisteret? En uke eller to. Det andre spørsmålet har jeg ikke svar på... Ja, tenkte på hos Brønnøysundregisteret. Det har tatt en uke nå, så forhåpentligvis nærmer det seg. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Da jeg registrerte ENK i 2007 tok det bare 3 dager, men overrasker vel ikke at det er litt lengre behandlingstid i juli. 1 Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Logget deg inn på Altinn for å sett om det er registert noe der, eller om f.eks det mangler f.eks signering, dokumenter eller noe? Lenke til kommentar
superfredrik Skrevet 8. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2014 Logget deg inn på Altinn for å sett om det er registert noe der, eller om f.eks det mangler f.eks signering, dokumenter eller noe? Ja, jeg logget inn og sjekket. statusen er nå: Under saksbehandling (01.07.14) så den har vært der en stund, men det er nok mulig, som nevnt av sokkalf, at det tar lengre tid nå pga fellesferie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå