Teemonster Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Hei er det noen som vet om det finnes noen butikker i Trondheim som selger finlandshetter av denne typen? Finner bare balaclavaer med 1 stort hull i butikkene jeg har sett og de ser ikke like tøffe ut (synes jeg). Vet jeg kan kjøpe på internet fra f.eks armyshop.no (som jeg hentet bildet fra) men ville vært mer praktisk hvis det var i noen butikk irl Takker for eventuelle svar Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Friluftsmagasinet har vel. Kan også bestille på nett. Ellers er det sikkert flere som har i trondheims området. Lenke til kommentar
Teemonster Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 Nei Magasinet hadde ikke, og ingen andre butikker heller var innom (nesten) alle. Er vel litt feil sesong antar jeg. Men det er greit får klare meg med 1 hulls balaclavaen så får jeg kjøpe "ranshetta" senere Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Softgunbutikker som vallhall? 1 Lenke til kommentar
Teemonster Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 Softgunbutikker som vallhall? Ja ser ut som de har faktisk takk for tips http://www.walhalla.no/index.php?cPath=34_61_68&osCsid=5cba4708fff622af6b268250a14acd44 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå