Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når gutter/menn sier "Jeg er ikke ute etter noe forhold"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er lov å sende en melding. Men hvis du sender mange meldinger uten å få svar, er det enten fordi han har problemer med mobilen, eller fordi han ikke ønsker kontakt.

Han er på utenlands ferie, så kanskje han ikke har sett meldingen? :/ Sendte i går. Skrev bare hva han gjorde og at han koser seg. Bestevennene hans på snapchat har forsvunnet, så tyder kanskje på at han ikke har sjekket mobilen?Det er vel ikke masete? Har ikke tenkt il å sende fler.

War, det er greit om han ikke er gira på noe, men skjønner ikke hvorfor han sa at han gledet seg til å se meg og sa at vi sees igjen.. vi har ikke hatt sex enda.

Anonymous poster hash: 2c71d...c11

Lenke til kommentar

Det er lov å sende en melding. Men hvis du sender mange meldinger uten å få svar, er det enten fordi han har problemer med mobilen, eller fordi han ikke ønsker kontakt.

Han er på utenlands ferie, så kanskje han ikke har sett meldingen? :/ Sendte i går. Skrev bare hva han gjorde og at han koser seg. Bestevennene hans på snapchat har forsvunnet, så tyder kanskje på at han ikke har sjekket mobilen?Det er vel ikke masete? Har ikke tenkt il å sende fler.

War, det er greit om han ikke er gira på noe, men skjønner ikke hvorfor han sa at han gledet seg til å se meg og sa at vi sees igjen.. vi har ikke hatt sex enda.

Jeg foreslår at du slapper litt av og ser an situasjonen selv, det er ikke helt bra å måtte spørre her hele tiden. Viktlig å lære å håndtere slike problemstillinger som et solid selvstendig menneske, det er også mere attraktivt for potensielle kjærester om du evner å stå på egne ben i usikre tider.

Lenke til kommentar

Han er på utenlands ferie, så kanskje han ikke har sett meldingen? :/ Sendte i går. Skrev bare hva han gjorde og at han koser seg. Det er vel ikke masete? Har ikke tenkt il å sende fler.

Ja, kanskje. Enten bruker han ikke mobilen så mye på ferie, eller kanskje meldingen ikke kom fram fordi du ikke la til "+47" foran nummeret hans?

Lenke til kommentar

Ja, kanskje. Enten bruker han ikke mobilen så mye på ferie, eller kanskje meldingen ikke kom fram fordi du ikke la til "+47" foran nummeret hans?

Må jeg legge til 47 hvis han er i utlandet? :s aldri trengt det før..

Men får han meldingen hvis han kommer tilbake til Norge da? Veldig pinlig hvis han får 2 like meldinger. Ser masete ut.

Nei, har googlet meg frem til det og det står at det kun er når man sender sms fra utlandet til Norge at man trenger 47 foran… Håper han har svart selvom jeg ikke har mottatt i så fall. :/ Kanskje jeg får dem hvis han kommer hjem igjen?

Edit: fjernet quotes og flettet trippelpost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

*ser for meg TS som George i seinfeld*

"did she get the message? she hasnt replied! she must not have got it, i mean, if you get a message, you reply right? unless you dont want to reply, why would she not reply? im a nice guy? right? oh my god, she got the message and did not reply, what do i do? do i send another one? im gonna march up to her door and yell the message in her face!"

dumdipiduDU!!!

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Yeesssss!!!!! Han svarte! En stk glad jente.

Lurer på om jejegkal vente med å svare for å holde ham på pinebenken... Men hvor lenge.

edit: slått sammen dobbeltpost og redigert bort flere kopier av samme svarene fra hver post.

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det virkelig så mye å tenke på? Du kommer til å bli skrullete hvis du skal holde på sånn som dette i 5 (FEM!) år! Det er ikke noe du kan si eller gjøre for å "holde" på han. Med tanke på at dere ikke engang har sex, vil jeg si du har blitt friendzona. Personlig har jeg kun sagt "Jeg er ikke ute etter noe forhold" til jenter jeg har hatt sex med og som jeg har planer om å ha mer sex med.

Ting er som de er, dere treffes når han er hjemme. Det som skjer, det skjer. Jeg sier ikke at de er umulig at dere finner lykken sammen om fem år, eller før for den del. Men du må slappe av, la ting skje av seg selv. Blir han interessert så blir han interessert.

Hadde ts vært gutt og crushen jente, hadde tråden flommet over av "Hun er ikke interessert i å ha deg som partner, move on. Det er flere fisk i havet".

Lenke til kommentar

Har jeg vært denne typen og lånt PCen din for å finne denne tråden åpen i nettleseren din har jeg vært passe freaked out by now.

Noen ganger klaffer det enkelt og greit ikke, å holde han på gress i 4-5 år kan du bare glemme, det skjer mye mellom man er 19 og starter på universitet og man er 24-25 og har master både med tanke på å modnes mentalt og på det sosiale.

Det at du sier at du er bedre enn han og at han ikke vil finne noe bedre har også gjort meg uvel i et forhold er begge like bra og om han har sjarmert deg som tilsynelatende er et hakk eller to penere så kan han helt sikkert gjøre det igjen.

Som sagt noen ganger klaffer det ikke med tanke på det praktiske rundt et forhold, lev livet videre om dere kan håndtere et langdistanse forhold, flott! Men om ikke så er det håpløst å sitte med beina i kryss i 5år for å vente på at Drømmeprinsen flytter tilbake til hjembyen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...