AnonymDiskusjon Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) Mener dere det dere sier ordrett, eller at dere ikke vil innlede forhold med den jenta dere sa det til? For noen mnd siden, møtte jeg en gutt som jeg liker fryktelig godt. Da jeg spurte, sa han at han ikke ville i noe forhold. Jeg vet han synes jeg ser bra ut osv, så håper det ikke er noe galt med meg… men heller med livssituasjonen pr dags dato..Og det fordi han går på et krevende studie langt hjemmefra, er mye travel, og han blir der i fem år for å fullføre studiene før han kan komme hjem igjen. Det går mndr og uker mellom treffene, med minimal kontakt, men har alltid ligget i kortene at begge skal treffes når han er hjemme igjen. Han er en redelig og ordentlig kar. Ikke noe tull. FAKTISK, så er jeg helt gæren og liker han såppass godt at jeg er villig til å vente i fem år på han, selv med minimal kontakt mellom. Nemlig. Jeg vil ha han, og jeg har ikke lyst til å gi opp... Så… Hva legger dere i frasen "ik ute etter noe seriøst". Er det noen sjangs for at han ombestemmer seg senere? Tror dere jeg vil havne i vennesonen etter fem år? Eller ila. Jeg vil vente på han. Har så lyst på han. Anonymous poster hash: dbd0e...5a0 TS: Jeg er 19, han er 20 forresten. Anonymous poster hash: 2c71d...c11 Edit: dobbelpost Endret 4. juli 2014 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 He wants the booty! Sånn seriøst. Da virker det troende at han vil ha deg å kose seg med når han er hjemme i hjembyen, og kan gjøre hva han vil der han studerer. Dersom han møter noen som det klaffer med der han studerer så vil han nok ikke ha et problem med å gå i forhold med den personen der. Lang reiseavstand? Ikke fristende å starte et forhold da. Selvfølgelig, jeg kan være en kynisk jævel, så ikke ta alt jeg sier for god fisk. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Jeg er ingen mann, men er det ikke slik at mange som sier det mener at de ikke er ute etter noe forhold, kun om det dukker opp noen som føles riktig? Er ikke sikkert at han er slik da. 2 Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Jeg kan bare snakke for meg selv, men de jentene jeg har sagt det til er de jeg har ansett som fine nok til å ligge med, men ikke fine/interessante nok til å innlede forhold med. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2014 Han er veldig opptatt med å gjøre det bra på skolen og han har et stort press på seg, og jeg vet han ikke snakker med andre jenter. Dessuten, for å være helt ærlig, er jeg over hans liga. En del over… hehe, virker cocky av meg å si det, men er sant. Tror ikke han drar damer heller for å være helt ærlig. Men jeg liker han så altfor godt… Kan jeg prøve meg på han om fem år, når han er tilbake igjen? Håper han ombestemmer seg en gang. Har hørt om historier der hvor gutten sier han ikke er klar, men etter en lang tid, så er han villig til å innlede forhold med jenta… men disse historiene hører vel til de mer sjeldne tilfellene.. Hilsen TS Anonymous poster hash: 2c71d...c11 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2014 Når jeg sier til jenter at jeg ikke er ute etter noe forhold så sier jeg faktisk sannheten. Det har ingenting med dama å gjøre, men jeg liker friheten ved å være singel og det at jeg kan gjøre hva faen jeg vil Anonymous poster hash: 28837...481 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2014 Når jeg sier til jenter at jeg ikke er ute etter noe forhold så sier jeg faktisk sannheten. Det har ingenting med dama å gjøre, men jeg liker friheten ved å være singel og det at jeg kan gjøre hva faen jeg vil Anonymous poster hash: 28837...481 TS: Akkurat. Men dersom du møter en jente du liker, men fortsatt ikke er ute etter noe seriøst, sånn i første omgang, kan det skje at du ombestemmer deg hvis du holder kontakt med jenta i flere mnd/år. Kan du bli sammen med henne den dagen du blir klar? Forutsatt at ingen møter andre i mellomtiden, da. Anonymous poster hash: 2c71d...c11 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Kan bare snakke for meg selv, for det her er akkurat like individuelt som alt annet, men jeg mener det akkurat slik jeg sier det når jeg sier at jeg ikke er ute etter noe forhold. Har absolutt ingenting med jenta å gjøre; da sier jeg heller at jeg ikke er interessert i henne på den måten. Og ja, det er ingenting i veien for å bli sammen seinere, når jeg faktisk er klar for et forhold. Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) Jeg fikk litt lyst å svare seriøst et lite sekund, men så ombestemte jeg meg. Så hvis denne jenta er litt lik meg så vet du vel aldri, om hva fremtiden bringer? 5 år. 8 år. 10 år. 20, 30, 40, 50 år osv. Tiden kan fly fort den så alt er jo relativt. *gjesp* Endret 4. juli 2014 av Skallekos Lenke til kommentar
weebl Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Han bor langt unna og har intense studier, har selv vært i samme posisjon og jeg orket vel egentlig ikke styret med "long distance relationships". Jeg viste selv at jeg ikke orket å styre med å ringe/skype titt og ofte eller reise hjem for å møte dama og omvendt, jeg hadde nok med meg selv og mitt egentlig og ville enkelt og greit gjøre det jeg ville når det passa meg uten at det krasjet med f.eks. en "telefondate".Det kan jo også bare være at han synes det er jævla greit å ha ei pen dame ventende hjemme som er klar til litt action i senga uten all logistikken rundt det å ha dame. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) Han bor langt unna og har intense studier, har selv vært i samme posisjon og jeg orket vel egentlig ikke styret med "long distance relationships". Jeg viste selv at jeg ikke orket å styre med å ringe/skype titt og ofte eller reise hjem for å møte dama og omvendt, jeg hadde nok med meg selv og mitt egentlig og ville enkelt og greit gjøre det jeg ville når det passa meg uten at det krasjet med f.eks. en "telefondate". Det kan jo også bare være at han synes det er jævla greit å ha ei pen dame ventende hjemme som er klar til litt action i senga uten all logistikken rundt det å ha dame. Ja, det forstår jeg godt. Kanskje jeg heller skal prøve meg på han om fem år? Da er han 25 år, og jeg 24. Kanskje han vil noe seriøst da. Håper det. heller nøye meg med litt sporadisk kontakt nå og da i mellomtid og treffes når han er hjemme Vi er omtrent naboer. Anonymous poster hash: 2c71d...c11 Noen som har tips til hvordan jeg kan vinne hjerte hans, eller holde han på "gress" i mellomtiden? Dessuten hører jeg stadig vekk om menn som plutselig gjennopptar kontakten etter flere måneder og år. Utrolig. TS Anonymous poster hash: 2c71d...c11 Edit: dobbelpost Endret 5. juli 2014 av Tvillingsjel 1 Lenke til kommentar
xelp Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) Her snakker jeg også kun for meg selv, men hvertfall. Så godt som alle jentene jeg kommer over føler jeg at det blir for seriøst for tidlig. Når jeg er med jenter er jeg stort sett ikke ute etter noe forhold, og vil ikke "vikle" meg inn i noe for seriøst. Det kan være det han tenker også, at han vil være forsiktig med å ikke plutselig stå midt oppi et kjærlighetsdrama.Men nå er nok jeg litt ekstrem på det, har faktisk tatt meg selv i å tenke "huff nei, skal vi ha sex nå a. Nå blir det sikkert følelser". Og er selvfølgelig ikke mann nok til å si rett ut at jeg ikke er ute etter noe forhold med mindre de spør. Endret 4. juli 2014 av ergal Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2014 Vi har ikke hatt sex enda, selvom han har prøvd seg. Skal møte han igjen om et par uker. Han er den eneste gutten som har fått meg til å gå spinnvill. Trenger en plan til å kapre hjertet hans. Anonymous poster hash: 2c71d...c11 Lenke til kommentar
xelp Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Vi har ikke hatt sex enda, selvom han har prøvd seg. Skal møte han igjen om et par uker. Han er den eneste gutten som har fått meg til å gå spinnvill. Trenger en plan til å kapre hjertet hans. Anonymous poster hash: 2c71d...c11 Da foreslår jeg å ikke legge noen plan i det hele tatt, og være deg selv. Enkle er ofte det beste. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2014 Vi har ikke hatt sex enda, selvom han har prøvd seg. Skal møte han igjen om et par uker. Han er den eneste gutten som har fått meg til å gå spinnvill. Trenger en plan til å kapre hjertet hans. Anonymous poster hash: 2c71d...c11 Da foreslår jeg å ikke legge noen plan i det hele tatt, og være deg selv. Enkle er ofte det beste. Det skal jeg prøve få. Føler jeg ikke har fått helt vist hvem jeg er de gangene vi har møttes, men nå skal jeg gi full gass før han må reise fra meg igjen. Er det et bra sign at gutten husker omtrent alt du har sagt på "møtene"? Han husker ekstremt mye, og har gjentatt hva jeg har sagt tidligere.. helt sykt. Anonymous poster hash: 2c71d...c11 Lenke til kommentar
xelp Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Ja, det er det. Da hører han på hva du sier, og syns du har noe fornuftig å komme med. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2014 Det jeg mener når jeg sier det er at jeg ikke er ute etter et forhold med noen jeg ikke er gira på et forhold med. Jeg er i utgangspunktet ikke ute etter et forhold, men det betyr ikke at jeg ikke er klar for et et forhold dersom jenta viser seg å være riktig. Anonymous poster hash: 6624b...245 Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Vil anbefale deg å ikkje tru at du er "betre" eller i ein annan "liga" enn han. Om det er sånn du får sjølvtillit, flott, men bare fordi du syns du ser betre ut enn han, gjer ikkje deg til ein betre person... Værste eg ser, jenter som trur dei er betre enn andre, er som regel mindre intelligente som tenker slik. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2014 Neida, tror ikke jeg er bedre enn han. Har veldig lyst på han her altså.. nesten så det gjør vondt. Jeg er så teit. Utrolig dumt å investere emosjonelt når jeg vet godt han må reise igjen. Heldigvis bare en time med fly. Anonymous poster hash: 2c71d...c11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå