knokle_85 Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Når jeg har brukt datamaskinen min en stund kan jeg se i task manageren at alle prosessene mine sluker minne. Alle prosessene bruke minst en MB med minne, noe de ikke skal gjøre. Når jeg starter maskinen bruker de normalt med minne, men tar helt av etter litt bruk. Jeg er ganske sikker på at dette skyldes viruset W32.Welchia/Natchi, men er litt usikker pågrunn av at jeg ikke kan finne filen Svchost.exe i "wins" katalogen under system32.. Er det noen som vet at dette ikke skyldes natchi ormen?? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 En del mye brukte programmer har memoryholes. Forsøk å bruke maxmem fra analogx.com, se om det hjelper. Det programmet fikser problemer på den PC-en hos meg som kjører Winmx.. Angående orm så vet jeg ikke. Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Hva gjør det programmet da? hvis det bare opptimaliserer minnet og frigjør plass, har jeg allerede et men det hjelper jo ikke så lenge prosessene begynner på an igjen med en gang... Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 - Det optimaliserer minnet, ja. Hele tiden, man kan stille intervallene. Du kan jo prøve, men ser ut som du har andre problemer. Har ingen andre forslag sånn umiddelbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå