eirberen Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Er det noen som har erfaringer med denne? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZM80CHP Skal bruke den til å kjøle mitt 9500pro skjermkort. Viften som er på nå bråker så sinnsykt. Kan den anbefales, er den lett å montere? Mvh Eirik Lenke til kommentar
knatten Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg bruker denne: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...M80CHP&toc=3870 Det tok litt tid å montere den på, men det var ikke noe problem så lenge jeg fulgte bruksanvisningen. Hadde en ganske bråkete vifte, men nå er det stille og fint! Har ikke prøvd den versjonen du refererer til, men det ser ut til å være en nyere versjon, og den kan da umulig være vanskeligere å montere på. Det ser minst like enkelt ut hvetfall. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 jeg kan anbefale den meget sterkt, bruker den selv nå på et R9800pro, og det funker meget flott.. kjører nå 380/740. hakke prøvd å klokke core no særlig med den, men minnet går langt! i alle fall du blir nok veldig fornyd vil jeg tro.. må selv bruke den optionale viften, og den er omtrent lydløs! så, om det blir artifacts, bruk vifta, hvis ikke, har du et 100% stille skjermkort Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Hva slags "artifacts" kan man få hvis kortet ikke kjøles godt nok? Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Takker for bra svar :=) Men jeg har et siste spørsmål! Jeg ser at den veier en del. Kan dette skade skjermkortet f.eks under flytting av kabinett? Og må jeg bruke noe for å holde oppe skjermkortet? Det henger jo kun i en skrue festet til pci porten!! Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 hehe et til spørsmål :=) Passer den til et 9500pro skjermkort og hvordan tar jeg av orginalvifta? Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 hmm ingen som kan svare meg på de siste spørsmålene? Lenke til kommentar
radix Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Takker for bra svar :=) Men jeg har et siste spørsmål! Jeg ser at den veier en del. Kan dette skade skjermkortet f.eks under flytting av kabinett? Og må jeg bruke noe for å holde oppe skjermkortet? Det henger jo kun i en skrue festet til pci porten!! Kommer an på hvor hardhendt du er.. På mitt hovedkort er det en dings som holder skjermkortet på plass i "den andre enden", den enden skruen ikke er i. Dersom du mister PCen i bakken, kan du nok skade kortet, men eller ser jeg ikke at det skal være så stor fare. Den passer til R9500P skjermkort. En grundig bruksanvisning følger med, så du burde ikke ha problemer med sette den på. Den eksisterende kjøleren kan du fjerne ved å klemme sammen pluggene som går gjennom skjermkortet, og trykke dem opp (du ser sikker hva jeg mener om du ser på kortet).. Det finnes mange tester av denne kjøleren, kanskje det er noe mer informasjon der.. Prøv google.. Lenke til kommentar
goggi Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Har zalman på et creative geforce4 ti4200 64mb kort på jobb pcen. fungerer utmerket. vet ikke om det er vanskelig å montere da de i butikken gjorde det for meg. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Det er ganske mye å gjøre, men det er egentlig ikke vanskelig. Det følger med en god bruksanvisning. Bare man følger den er det greit. Men det er ikke gjort i en håndvending; beregn en time i hvert fall. Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Det er kanonmoro å montere, har selv gjort det på 2 GF4TI-kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå