Gå til innhold

Zalman GPU-kjøler, Heatpipe

eirberen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker denne:

http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...M80CHP&toc=3870

Det tok litt tid å montere den på, men det var ikke noe problem så lenge jeg fulgte bruksanvisningen. Hadde en ganske bråkete vifte, men nå er det stille og fint! :)

Har ikke prøvd den versjonen du refererer til, men det ser ut til å være en nyere versjon, og den kan da umulig være vanskeligere å montere på. Det ser minst like enkelt ut hvetfall.

Lenke til kommentar

jeg kan anbefale den meget sterkt, bruker den selv nå på et R9800pro, og det funker meget flott..

kjører nå 380/740. hakke prøvd å klokke core no særlig med den, men minnet går langt! i alle fall ;)

du blir nok veldig fornyd vil jeg tro..

må selv bruke den optionale viften, og den er omtrent lydløs!

så, om det blir artifacts, bruk vifta, hvis ikke, har du et 100% stille skjermkort ;)

Lenke til kommentar

Takker for bra svar :=)

Men jeg har et siste spørsmål!

Jeg ser at den veier en del. Kan dette skade skjermkortet f.eks under flytting av kabinett?

Og må jeg bruke noe for å holde oppe skjermkortet? Det henger jo kun i en skrue festet til pci porten!!

Lenke til kommentar
Takker for bra svar :=)

Men jeg har et siste spørsmål!

Jeg ser at den veier en del. Kan dette skade skjermkortet f.eks under flytting av kabinett?

Og må jeg bruke noe for å holde oppe skjermkortet? Det henger jo kun i en skrue festet til pci porten!!

Kommer an på hvor hardhendt du er.. På mitt hovedkort er det en dings som holder skjermkortet på plass i "den andre enden", den enden skruen ikke er i. Dersom du mister PCen i bakken, kan du nok skade kortet, men eller ser jeg ikke at det skal være så stor fare.

Den passer til R9500P skjermkort. En grundig bruksanvisning følger med, så du burde ikke ha problemer med sette den på. Den eksisterende kjøleren kan du fjerne ved å klemme sammen pluggene som går gjennom skjermkortet, og trykke dem opp (du ser sikker hva jeg mener om du ser på kortet)..

Det finnes mange tester av denne kjøleren, kanskje det er noe mer informasjon der.. Prøv google..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...