Stigma Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Kan noen gi meg en anbefaling på en knallbra PC surround høytalerpakke? Det skal i mitt tilfelle brukes primært til spill, musikk (ikke ekstremt høyt), og muligens film (som går via TV-ut til en TV i samme rom). Det er kanskje et dumt spørsmål, men jeg trenger vel strengt tatt ikke noen forsterker eller andre enheter når jeg likevel kjører alt gjennom PC'en sant? Jeg har brukt en eldre forsterker som mellomledd mellom PC - høytalere/sub opp til nå, men den har begynnt å rote seriøst, så det er på tide å bli kvitt den. Tenker meg noe under 3000Kr, men i fra det jeg ser så er disse pakkene en del billigere enn det jeg forventet. Kan ikke en gang finne noe i den prisklassen på flexi eller komplett. Er det fordi det de selger der er noe drit, eller koster slike surround-set bare ikke så mye? Hust haves er: - må være enten 6.1 el. 7.1 (Må ha litt surround effekt når jeg først kjøper nytt) - må ha mulighet for ekstern volumkontroll på en eller annen måte. Hater å måtte gå ut av spill osv, eller inn i menyer for å forandre volum hvis jeg er midt inn noe. ellers, så har jeg en snadder 320W subwoofer fra før, som jeg synest funger ypperlig fremdeles. Dere "lydnerder", er det vits i å legge til en ekstra sub som denne i en slik pakke, eller blir det bare overkill? Det blir jo bare til at den samler støv ellers. Skal ikke brukes til sinsykt volum, men høy kvalitet når du skrur opp volumet til et behagelig høyt nivå er absolutt et pluss. Jeg faller ikke under lydnerd kategorien. Jeg er ikke den typen som på sekundet hører forskjell på 6.1 / 7.1 eller hører merkbar forskjell på mp3@220Kbps / mp3@320Kbps. Rommet som dette skal stå på er heller ikke 100% "ideelt" med tanke på klang, støynivå fra andre kilder osv. Så... har noen gode råd å gi? -Stigma Lenke til kommentar
lars_loffen Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Kanskje Eltax discovery er noe for deg? Det er 5.1 og ikke 6.1 eller 7.1 men du får så sinnsykt mye for penga. Koster 1095 på komplett, hentepris er 2000 så hvis du bestiller den så har du 2000 til forsterker. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Du mener denne? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...1&GrpID=10&s=pl Imponerende størelse på de greien for 2000 ihvertfall... -Stigma Lenke til kommentar
alexf Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 er det noen spill som støtter mer enn 5.1 lyd (EAX) ? Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 hva kan være galt med denne pakken da http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...11&GrpID=2&s=pl ser konge ut den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå