Gå til innhold

Ved kjøp i databutikken.com/no

Anbefalte innlegg

Hei

Lurte på om noen av dere har kjøpt noe fra databutikke.com/no i det siste, tenkte jeg skulle kjøpe et kabinett;

http://www.databutikken.com/no/default.php...rtId=ANTPLV1000

Antec PlusView1000AMG uten PSU, det koster 865kr. men er det Norske eller svenske kroner? Og blir frakten veldg dyr? Jeg finner ikke noe på sidene deres + at skolenettet er sykt treig vær gang jeg leter.

mvh

André.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg kjøpte kabinett derfra, det var ødelagt, sendte selvføgelig tilbake.

5 måneder senere (etter å ha sendt i retur), får ett nytt defekt kabinett!

Det jeg mener er : IKKE HANDLE FRA DATABUTIKKEN.COM/NO

eller .com/se for den saks skyld :p

EDIT : Me ddefekt kabinett mener jeg ødelagt PSU, leds, knust vindu m.m!! :grumpy:

Lenke til kommentar

Jeg mener, er det ikke på tide at folk lærer? Hvor mange bevis har vi ikke hatt på at denne butikken ikke er til å stole på? Ser egentlig ingen grunn til å gi de noen ny sjanse fordi de etter flere måneder bestemmer seg for å rydde opp i opplagte saker. Det finnes ingen grunn til å handle på Databutikken.com. Prisene er ikke lavere der enn at det absolutt ikke er verdt det..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg ville bare si at jeg har gode erfaringer med databutikken..

Bestilte en koplett pc, til en kompis, alt kom som forventet. Men under installasjon av OS så eksploderte cd'n i cd-rom driven :shrug: .. forøvrig en lite-on brenner 52x24x52, (har ellers gode erfringer med denne, brenneren) Vi sendte den tilbake til databutikken og de sendte en ny i retur tok ikke lange tida heller.. Var i grunn fornøyd med servicen deres.. De er jo greie på pris også.. :ide:

Lenke til kommentar

Gatabutikken er farlig butikk, til lømmeboka og mental helse.

TRO OSS.. betal heller 100kr. mer i en sollid norsk webbutikk.. Tok meg 5 måneder at få pengene mine til bake når jeg brukte angrett og sente UÅPNET vare til bake.

Gir ikke detaljene her men jeg postede hele historien her på dette forum, bare search litt.

Simon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...