*F* Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Hei. Jeg bruker Adobe premiere elements 10 til å redigere video. Programmet fungerer slik at dersom jeg f.eks spiller av en video i programmet, f.eks fra tidslinjen så stopper programmet hver gang jeg klikker på et annet program, f.eks nettleser, notepad osv. Sikkert en kjekk funksjon for noen, men for meg er det iriterende da jeg gjerne vil holde på med andre ting mens videoen spiller av. Er det noen måte å få deaktivert denne funksjonen? Lenke til kommentar
HSP Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Samme driten i proutgaven. Fryktelig irriterende, så si gjere ifra om du finner ut av det. Jeg er vant til flash fra tidligere og det å kunne ha timeline spillende med lyd mens man ordner og styrer i andre programmer er veldig praktisk. Henning Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2014 syns det er rart ikke det er noen enkel setting for dette, ihvertfal når dem retter seg mot pro bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå