WeirdFace Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Jeg veit ikke om dette er riktig del av forumet å spørre i, men jeg gjør iallefall ett forsøk. Jeg har mottatt en litt merkelig tekstmelding som står på tysk. Aller først i meldingen står det en tall-rekke (seks siffer) før denne setningen: ihr zugangscode fur das im postauto (og så kom de samme seks tallene som først i meldingen) lautet wir wunschen ihnen eine gute fahrt. Jeg er ikke så veldig stø i tysk (for å si det mildt) men denne setningen skal altså bli noe slikt som: Deres tilgangskode (eller adgangskode?) for bilen er i posten, og vi ønsker deg en god reise.. Det kom ikke frem noe telefon-nummer eller noe som indikerer hvem tekstmeldingen er sendt fra. Jeg har overhodet ikke peiling på hvorfor jeg har fått noen slik tekstmelding. Noen som aner hva dette egentlig er for noe, og hvorfor jeg skulle få en slik melding ? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Kanskje de ønsker at du skal ringe tilbake til et nummer som koster hundre kroner i minuttet? Jeg vet ikke. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) "Postauto" er wifi-kobling på sveitsiske busser. Du må ha den koden første gang du kobler deg opp. Dersom du ikke har kjørt buss i Sveits så er det noen som har tastet feil mobilnummer når de registrerte seg. Bare å slette. Edit: Link Geir Endret 4. juli 2014 av tom waits for alice 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå