fjarle Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Premium-versjonen av Galaxy S5 kan være i emning.Er dette Samsung Galaxy F? Lenke til kommentar
Lt Stonez Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Samsung kommer aldri til å bli EKTE VARE uansett 1 Lenke til kommentar
Herjeejreh Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Samsung kommer aldri til å bli EKTE VARE uansett Definer "ekte vare". 2 Lenke til kommentar
Ts1992 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 En venn av meg har knust skjermen på Samsung S3 og Samsung S4, jeg har hatt Samsung S3 og etter min erfaring mener jeg at de kunne ha brukt bedre materialer. Har hatt Xperia Z Ultra i 9 måneder og er kjempe fornøyd med hvor solid den er, den har bare 2 negative faktorer og det er at den er alt for stor og mangler Gorilla glass. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Bilde ser også mistenkelig likt ut som en S4 med metall bumper. Edit: Sammobile ser ut til og mene det er en bumper også. http://www.sammobile.com/2014/07/04/samsung-galaxy-f-seen-in-first-live-photo/ Endret 7. juli 2014 av esoteric Lenke til kommentar
Woods Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 En venn av meg har knust skjermen på Samsung S3 og Samsung S4, jeg har hatt Samsung S3 og etter min erfaring mener jeg at de kunne ha brukt bedre materialer. Har hatt Xperia Z Ultra i 9 måneder og er kjempe fornøyd med hvor solid den er, den har bare 2 negative faktorer og det er at den er alt for stor og mangler Gorilla glass. At vennen din er klumsete er strengt tatt ikke Samsungs problem. I tillegg presterer du å klage på en mobil som er for stor...... Altså, hvorfor kjøpte du en mobil som var for stor? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg