Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Hei! Nylig kjøpt meg en Pioneer DEH-X8500DAB for å ha i en Peugeot 406 (fase 2). Problemet er at når jeg skrur av tenningen og tar ut nøkkelen bruker spilleren ca. 30-60 sek på å skru seg av. Så når spilleren er avslått skrur den seg på om jeg åpner fører førerdøren, skrur på lysenene på bilen eller bruker nødblinken. Så bruker den nye 30-60 sek på å skru seg av igjen. Noen som har peiling på hvorfor dette skjer? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Den er koblet til feil. Den røde ledningen (styrestrøm) er antageligvis koblet til noe som får spenning når dører åpnes e.l. Finn en ny ledning som er koblet til tenninga. 1 Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 En annen mulighet er å koble sammen rød og gul kabel på spiller. På denne måten får den konstant strøm, og må da skrus av og på manuelt. Litt tungvint, men det funker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå