Alison Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) hei! Nå har jeg prøvd lenge å lete etter et prgram som gjør at jeg kan få plasser han mannen i bilde med hun dama, men finner ingen programmer. Er det noen som kan gjøre det for meg? eller vet om et program der jeg kan gjøre det gratis, på nett og på en enkel måte? Det jeg vil er at mannen skal klipeps ut og limes på det andre bilde med bassenget så det ser ut som at han også står der. Endret 5. juli 2014 av Alison Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 hei! Nå har jeg prøvd lenge å lete etter et prgram som gjør at jeg kan få plasser han mannen i bilde med hun dama, men finner ingen programmer. Er det noen som kan gjøre det for meg? eller vet om et program der jeg kan gjøre det gratis, på nett og på en enkel måte? Det jeg vil er at mannen skal klipeps ut og limes på det andre bilde med bassenget så det ser ut som at han også står der. Photoshop, eventuelt Gimp. Problemet med gimp er bare det faktum at det er så jævelig mye å sette seg inn i, mens i Photoshop er det litt enklere etter min mening. Lenke til kommentar
Alison Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2014 hei! Nå har jeg prøvd lenge å lete etter et prgram som gjør at jeg kan få plasser han mannen i bilde med hun dama, men finner ingen programmer. Er det noen som kan gjøre det for meg? eller vet om et program der jeg kan gjøre det gratis, på nett og på en enkel måte? Det jeg vil er at mannen skal klipeps ut og limes på det andre bilde med bassenget så det ser ut som at han også står der. Photoshop, eventuelt Gimp. Problemet med gimp er bare det faktum at det er så jævelig mye å sette seg inn i, mens i Photoshop er det litt enklere etter min mening. men koster ikke photoshop penger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 men koster ikke photoshop penger? Jo, det gjør det nok. Derfor er nok gimp et godt valg. Søk litt på youtube, så kan du få det du vil til. Lenke til kommentar
Alison Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2014 men koster ikke photoshop penger? Jo, det gjør det nok. Derfor er nok gimp et godt valg. Søk litt på youtube, så kan du få det du vil til. takk jeg får ikke lastet ned gimp på min pc. Noen som har det som kan gjøre det for meg? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Du kunne laste ned PS i en 30 dagers prøvetid gratis, men vet ikke om det er mulig lengre nå som hele sulamitten har blitt skybasert "creative cloud". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 jeg får ikke lastet ned gimp på min pc. Noen som har det som kan gjøre det for meg? http://www.gimp.org/downloads/ Lenke til kommentar
Woods Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) Done. Populært med t-skjorte trykk i sørlige strøk: Endret 4. juli 2014 av Woods 1 Lenke til kommentar
Alison Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2014 Done. Populært med t-skjorte trykk i sørlige strøk: Haha, den var bra men ikke helt hva jeg ønsket. Jeg mente at mannen skulle stå ved siden av henne ikke på henne Lenke til kommentar
Woods Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Har lite batteri på laptopen - og heller ikke mus.. Slengte sammen dette på noen minutt. Mangler både lys og fargekorrigering, kan se om jeg får tid til å se mer på det senere. Det ble seende ganske rart ut, haha. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Jobber dere for nord-Korea 2 Lenke til kommentar
Woods Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Jobber dere for nord-Korea Der tok du meg . Nei, å klippe og lime folk er ikke min greie.. kanskje noen andre kan vise oss litt bedre. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) En kjapp versjon... Men kom på da jeg var ferdig med å klippe at ho har skygge.. Så fjernet skyggen hennes. Visste jo heller ikke størrelsesforholdet mellom de, så tok en sjanse. Bildet av han var jo heller ikke like skarpt som bilde av ho. Har dog ikke jobbet noe med lyset på han, får se om jeg evt gidder det etterpå hvis dette ikke er bra nok.. Endret 5. juli 2014 av awesnes 1 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 post-343746single.jpg Hvordan lagde du skyggen på han ? (Hvis du brukte PS...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå