sinnaelgen Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Det er heller ikke slik at alt som skal sette smak på maten nødvendigvis må være krydder Her har du misforstått meg totalt Kan du viste til posten der jeg påstår at du har sagt dette? Jeg har har aldri påstått at du har uttalt at alt som setter smak på mat er krydder. Ser du poenget? Du drar ting ut av løse lufta. Du har ikke sagt der ordrett men heller fokuser på din egen definisjon på hva som regnes som krydder Og da tar man din mening for å være nettop at det er bare krydder som setter smak på maten og det gjelder alle innleggene dine som omhandler krydder En annen her på forumet mente tydeligvis at også persille som krydder , når det er en urt selv om det enkelte steder blir definer som krydderurt så er det på langt nær krydder og da har man misforståelsene gående Endret 3. juli 2014 av den andre elgen Lenke til kommentar
Flin Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Har jeg det ja? Jeg har skrevet engang at urter er en form for krydder, noe som er en del av standard definisjoner. Slik ordet er definert i vårt språk. Uansett, drar du en utrolig rar konklusjon ut av mitt utsagn. At jeg sier at urter er krydder er en ting, men det medfører ikke at jeg påstår at kun krydder kan sette smak på mat. Du Herr Elg har ingen ben å stå på. Jeg tror kanskje vi er inne på et litt dypere problem, nemlig logikk og diskusjonsteknikker. Et tema vi alle kanskje burde tenke litt over. 2 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 10. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2014 Det var måten du skrev det på som gjorde at jeg oppfattet det slik 1 Lenke til kommentar
Flin Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Det var måten du skrev det på som gjorde at jeg oppfattet det slik Får bare beklage hvis jeg har uttalt meg på en måte som lett kan missforståes, men jeg tror også du av og til kan lese det vi skriver litt bedre. 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 10. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2014 Det var måten du skrev det på som gjorde at jeg oppfattet det slik Får bare beklage hvis jeg har uttalt meg på en måte som lett kan missforståes, men jeg tror også du av og til kan lese det vi skriver litt bedre. fint , da er vi ening om det. ( jeg skulle antagelig heller ha spurt deg hva du mente ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå