Patrolrøyk Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Heisann, Jeg har en halvgammel Stasjonær pc som jeg bruker til spotify og film (koblet til tv) Og der har jeg en forsterker med ganske gromme høytalere på, og når jeg i natt satt å så serie så var lyden flott, men så ringte det en kompis på Skype og i det jeg svarte han så begynte det e skure som bare det mens jeg spilte av serie og musikk. Jeg har under middels peiling på pc så jeg kommer ikke lenger enn det å feilsøke alt av koblinger fra stereo til pc. Men da jeg prøvde å flytte AUX ledningen over fra pc til mobil å spille av samme sang da skurret det ikke i det hele tatt. Og det headsettet jeg bruker når jeg snakker på skype osv er ett usb headsett og det spiller uten og skurre, så jeg lurer på om det er 3,5 mm inputen på fremsiden OG baksiden av pc,n som er ødelagt eller om det er noe lydkort relatert som er gåent, Noen som har vært borti lignende eller som har noen svar på problemet? takker for all hjelp -Gøran Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Er det slik at problemet vedvarer etter at du restarter maskinen? Skype har noen innsrillinger på hva den skal gjøre med lyden I andre programmer når det ringer. Sjekk disse, og evt sett skype til å ikke gjøre noenting. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Ja. Vis jeg har headsettet koblet til USB3 får jeg dårlig hastighet på nettet, men ok hvis den står i andre USB-porter. Dvs. man må ha et øye med hvilke USB-porter man bruker til hva...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå