paranoide Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg har hatt store problemer med å installere spill, og etter mye om og men har jeg kommet frem til at jeg må oppdatere firmwaren til cd-romen. På hjemmesiden til MSI står det at jeg må starte i "raw dos mode" for å installere oppgraderingen. Hvordan gjør jeg dette? Mvh, Paranoide Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Du trykker vel F8 når du starter opp maskina, like før windows laster inn. Mener det var det.. husker ikke helt. Lenke til kommentar
wil Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 joda det er riktig, men hvis du skal gjøre det så velger du først F8 så velger du start maskinen i sikkerhetsmodus med kommandolinje eller noe i den duren. kjører du XP? jeg har et program som gjør at spille gamle dos spill i XP, dosbox heter programmet Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Er jo ikke noe kommandolinje i F8 når du har XP / Win2000. Du lager deg en bootdisk: http://www.microsoft.com/windowsxp/expertz...ust/renken1.asp Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 jepp, jeg har xp. Jeg lagde en bootdisk, men jeg kommer meg jo ikke inn på C: siden DOS kun ligger på disketten? Hva gjør jeg? Legger jeg firmwaren inn på disketten? Lenke til kommentar
tasle Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Ja, stemmer det. Lag den en tradisjonell DOS bootdiskett med f.eks. DR-DOS og oppgraderingen på samme diskett - både flashprogram og datafil på samme diskett. Boot med disketten og kjør deretter flashprogrammet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå