Vortexsurfer Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Har nå skrudd opp FSB til 200 og kjører nå på 2.2 på 2500+ Barton prosessoren min. Forstår konseptet med bus hastigheten raskere overføring til cpu, men multiplyeren; er det noen som kan forklare meg akkurat hva den gjør, er det bedre å kjøre høy FSB enn å øke den. Er det noen forskjell i økning av temperatur ved disse to overklokkingene? Et spm. ang ram: Har et system som støtter 128-bit dual channel DDR hvis jeg installerer det i slot 1 og 3, hva vil det si i forhold til et oppsett med "vanlige" brikker i alle 3 slot'ene? Hvilke brikker må jeg da ha hvis jeg skal få det raskeste oppsettet? Hva er egentlig forskjellen på denne prosessoren og XP3200+ siden den blir rappotert som det i bios. Er det bare bus hastigheten? Ble masse spm. her men håper noen kan bringe litt klarhet i det.. Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Øker man multiplier (multiplikator) øker man hastigheten. f.eks 166 mhz fsb * 12.5 gir en hastighet på nesten 2.1ghz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå