Jaeggen Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 The old lady Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Skikkelig stilig! Himmelen ble en smule for dramatisk for meg personlig, men flykroppen ble aldeles herlig. Undres på om det var det samme flyet jeg så på Torp for et par år siden. Synd jeg ikke hadde skikkelig fotoutstyr den gangen. Jeg tok bilder av dakotaen som var med der med mobilen, men det ble heller begredelige greier. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Ett tøft og flott bilde. Etter min mening ble det for lite luft fra propellene og ut. Litt mere luft tror jeg hadde løftet bilde ennå mer. Til aspirant kan jeg si at det er sannsynligvis samme fly han så på Torp, da den er stasjonert der. 1 Lenke til kommentar
40D Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Fanget definitivt min oppmerksomhet. Dakotaen er stilig. Synd med vær å skyforhold kanskje, men det er et fly og jeg synes skyene gjerne skal fremtre litt, som de gjør. Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 Skikkelig stilig! Himmelen ble en smule for dramatisk for meg personlig, men flykroppen ble aldeles herlig. Undres på om det var det samme flyet jeg så på Torp for et par år siden. Synd jeg ikke hadde skikkelig fotoutstyr den gangen. Jeg tok bilder av dakotaen som var med der med mobilen, men det ble heller begredelige greier. Takk for kommentar. Enig med deg i at himmelen ble for dramatisk, men,men.... Jeg regner med at det er det samme flyet, da jeg ikke tror det er mer enn ett fly operativt i Norge. :-) Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 Ett tøft og flott bilde. Etter min mening ble det for lite luft fra propellene og ut. Litt mere luft tror jeg hadde løftet bilde ennå mer. Til aspirant kan jeg si at det er sannsynligvis samme fly han så på Torp, da den er stasjonert der. Hei, Takk for kommentar. Ikke lett å få til mer luft hverken her eller der, når man står midt iblant publikum, og sikter seg inn imellom skuldere og hoder til flere rekker med folk, av og til er det bedre med det bildet man kan fange, enn ikke noe bilde i hel tatt. :-) Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 Fanget definitivt min oppmerksomhet. Dakotaen er stilig. Synd med vær å skyforhold kanskje, men det er et fly og jeg synes skyene gjerne skal fremtre litt, som de gjør. Hei, takk for kommentar. Dessverre er det lite vi får gjort med været, Ble ikke fornøyd med skyene, da jeg synes de ble litt for mye fremtredene...., men ett bilde ble det :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg