remerserr Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 tror at "non wearable" greia er en høytaler handsfree for fks, bilen eller på kontoret Lenke til kommentar
ca2 Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Men en ting reagerer jeg litt på her - har sett igjennom både den pdf'en du linket til, og selve manualen for telefonen [fant pdf av den for noen dager siden, husker ikke helt hvor]. Telefonen har ikke støtte for synkronisering av telefonboken over IR? Jeg har blitt svært bortskjemt med å kunne redigere telefonboken i Outlook og bare sende den rett over på telefonen - hvis jeg er nødt for å legge inn alle mine 100+ kontakter med email-adresse, opp til 5 telefonnummer pr.stk og annen info, kommer jeg til å bli skrekkelig misfornøyd... Videre ser jeg at det ikke er støtte for POP3-mail - det er jo ganske slapt å droppe støtte for det, synes jeg? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 jeg er veldig sikker på at det går ann å syncronisere telefonboken men er ikke helt sikker om e700 har/ikke har pop3 mail... Med programvaren Samsung Easylink kan du enelt koble deg opp til internett via GPRS,overføre bilder,legge inn nye telefonsignaler,bakrundsbilder,redigere telefonboken,sende sms/mms og mere.....(den seneste oppdateringen finnes på www.samsung.se) Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 noen som gidder å legge ut en link til silver versjonen av E700 :-? E700 Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 likte nesten bedre silver versjonen jeg... kommer den til norge :-? Lenke til kommentar
jac Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Liker silvermobilen innvendig og den blå utvendig..... Lenke til kommentar
lmopheim Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Enig i mye av det positive som er sagt om E700. Men den mangler noen for meg viktige funksjoner. Den har ikke Blåtann, den har pimitiv synkronisering mot PC (seriell overføring) og til slutt, den mangler epost-klient. Lenke til kommentar
jac Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Det er vel bare å laste ned et Java-program for e-mail. Lenke til kommentar
ca2 Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Det er vel bare å laste ned et Java-program for e-mail. Si gjerne i fra om du vet om et bra et. De jeg har funnet har enten vært trial-utgaver som har vart 14-30 dager, ellers har de vært helt komplett ubrukelige til noe som helst. Det er uansett en vesentlig tregere og dårligere løsning med java-programmer for slikt som tross alt er rimlig enkelt å implementere i firmware. Lenke til kommentar
jac Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Det finnes flere, men vet en del som bruker dette: http://www.reqwireless.com/emailviewer.html Har selv ingen erfaring med denne. Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 er det video avspilling på E700? Leser det flere steder.... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 delvis ja... det er mulig å ta 15 raske bilder rett etter hverandre... blir en slags video vet ikke hvor mange bilder i sekundet det er men tror det er 5 i sekundet og den korte videoen kan vare i 3 sek... men er ikke 100% sikker på hvor lang og frames/sec den tar... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 håper at det blir mulig å kjøpe blue/silver dekslet... da kan jeg kjøpe silver (som er penest invendig) og senere kjøpe til blue (som er penest utvendig) noen som vet om noen sider der man kan kjøpe slike deksler (ikke nødvendig at de har noe til e700, men bare at de har for noen SE og samsunger, for da får de det nok senere ) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 likte nesten bedre silver versjonen jeg...kommer den til norge :-? Ja Exstasy, den kommer til norge, men litt senere og de fleste butikkene jeg vet om har nesten bare bestlilt den i blå (inigo blue) håper at det blir mulig å kjøpe blue/silver dekslet... da kan jeg kjøpe silver (som er penest invendig) og senere kjøpe til blue (som er penest utvendig) SENERE KOMMER E700 I 2 NYE FARGER: Cheatau Red (tror jeg den heter, men den er ihvertfall rød, som vin, minner en del om rød fargen til T610) og ice white (tror jeg den heter den er ihvertfall hvit ) noen som vet om noen sider der man kan kjøpe slike deksler (ikke nødvendig at de har noe til e700, men bare at de har for noen SE og samsunger, for da får de det nok senere ) redigering: sorry for den elendige forklaringen av de 2 nye fargene som kommer men jeg aner ikke 100% hva de heter og finner ikke navnene en annen plass men de kommer! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 ah! nå vet jeg hva de heter... Indigo Blue, Metallic silver, Beaujolais red(tror en kjent fransk vin heter Beaujolais), Pearl white bilder har jeg ikke funnet, skal lete senere, må stikke nå Lenke til kommentar
znabel Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Ser at mange skriver mye bra om E700, men hva med E715. Noen som har peiling på hva som er forskjellen på disse to, og er det mulig å få kjøpt E715 i Norge? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 ok. kort og greit ligger forskjellen i at e715 har et mindre utvendig display (e715: 64 x 80 pixels,imens e700 har 64 x 96 pixels) men på den "tapte" plassen er det istedenfor en blitz (lys) for kameraet... så det er ditt valg om du vil ha en e700 med "større skjerm" eller en e715 "mindre skjerm" men med blitz til kameraet... telefonene er ellers helt identiske, både i fargevalgene (Indigo Blue, Metallic Silver, Beaujolais Red, Pearl White) og i utstyret (softwaren.specsene) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 her er et bilde av 715: http://www.mobileguru.co.uk/HTML%20Files/S...gh_E715_jpg.htm Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 her er et bilde av 715: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå