thorman Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Finnes det en innstilling som får screenshots til å legge seg i en bestemt mappe istedenfor på clipboard? Lenke til kommentar
wil Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 hva tenker du på. hvis du laster ned bilder fra nett så vil jo Windows velge den mappen du sist lagret noe i. det gjør den iallefall her. Lenke til kommentar
HansArne Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Nei det finns ikke. Eneste måte er å legge det inn i et bilderbehandlings program og lagre derfra Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 mener at det er et program som heter fraps som kan fikse det. Ikke heng meg hvis jeg tar feil da... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 grabclipsave er et genialt program til dette.. velger stort sett det meste fra komprimering til folder. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 et program som heter screencapture kan, når startet, bindes til en knapp, (feks print screen) og knipse bilder av skjermen som legges som valgfritt format i en mappe du selv velger. det er genialt, feks vist du har et spill uten screencapture-funksjon(enemy territory feks). det er bare å minimere til tray, og knipse i vei, bildene blir konvertert og lagt i mappa. husker ikke link, men det er freeware. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Dette tror jeg Fraps også kan. Lenke til kommentar
thorman Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Da ble det screencapture da, funker greit det, :wink: men det er da litt håpløst at dette ikke lar seg gjøre i xp ... Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 ajaj jeg beklager!!!!!! jeg startet programmet i dag, og fant ut at det hette screenhunter 4.0. det var det jeg mente, og funker fint i xp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå