Eriksendrul Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Er ikke så langt inn i dette med tv serier men lurte på om det var en eller annen nogenlunde ny serie som har action som en større del av innholdet ? Jeg har begynt og se på The last ship som er nødt for og ha action i seg siden micheal bay har en finger med i spillet på noen episoder. Noen andre serier dere anbefaler ? 2010+ Lenke til kommentar
Dakvi Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Altså viss du ikke har sett Prison Break sesong 1 og 2. Gjør det, en av de beste seriene laget. Men for og mekke liste med ting som er verdt og se Lost* Doctor Who* Game Of Thrones* BMS (Blue Mountain State) Sherlock* *Med en del action Endret 3. juli 2014 av Dakvi Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2014 Altså viss du ikke har sett Prison Break sesong 1 og 2. Gjør det, en av de beste seriene laget. Joa har vell sett en halv episode nå og da men syntes ikke det var så veldig artig. Bra serie og bra lagd såklart men var så mye "innad-drama" osv som jeg syntes blir litt kjedelig i lengden Lenke til kommentar
Dakvi Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Altså viss du ikke har sett Prison Break sesong 1 og 2. Gjør det, en av de beste seriene laget. Joa har vell sett en halv episode nå og da men syntes ikke det var så veldig artig. Bra serie og bra lagd såklart men var så mye "innad-drama" osv som jeg syntes blir litt kjedelig i lengden La inn noen flere. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Strike back, er som en 45 minutters popcorn action film. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2014 Strike back, er som en 45 minutters popcorn action film. Jøss 8,6 på IMDb av 14k folk. Trur jeg skal en tur innom bukta og se hvertfall piloten. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Du har først en sesong som heter Chris Ryan's strike back med helt andre skuespillere enn det som er i de 3 andre sesongene. Bestemmer selv om du ønsker å se den første. Er ikke på langt nær så mye action. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2014 Du har først en sesong som heter Chris Ryan's strike back med helt andre skuespillere enn det som er i de 3 andre sesongene. Bestemmer selv om du ønsker å se den første. Er ikke på langt nær så mye action. noen sammenheng i story mellom sessong 1 og 2 ? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Definitivt Prison Break! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Du har først en sesong som heter Chris Ryan's strike back med helt andre skuespillere enn det som er i de 3 andre sesongene. Bestemmer selv om du ønsker å se den første. Er ikke på langt nær så mye action. noen sammenheng i story mellom sessong 1 og 2 ? Veldig lite, du ser en person fra Chris Ryan's strike back i 5 sek i Strike back. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Skit oppi Prison Break. Gå for Strike Back sier jeg også. Spesielt sesongene med Stonebridge og Scott, som er sesong 2 hvis du laster ned på en piratbukt. Etter det kan gå for Banshee som er fra samme kanal som har Strike Back i USA. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 The Unit? God dose action der. Litt eldre enn 2010 (2006-2009), men det er forsåvidt de fleste andre anbefalingene i tråden óg.The Unit is an American action-drama television series that focused on a top-secret military unit modeled after the real-life U.S. Army special operations unit commonly known as Delta Force. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 24 er jo rimelig actionfylt serie. 1 Lenke til kommentar
SlitsomType Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 The Shield, spekket av action, gjenger, våpen og drugs. Rå serie! 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Se alle sesongene med 24. Da har du nok action til flere månder. Dessuten er det en veldig god serie! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Strike Back er action som det holder. Begynte på Banshee rett etter eg var ferdig med Strike Back, kult å se reklame for Strike back på bussen i banshee, i første episode Ellers er eg stor fan av 24 og eg likte også The Unit, men eg hadde sett sesong 2-4 av Strike Back først hadde eg vert deg. Endret 5. juli 2014 av Noiz Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Blei glad da eg såg Lili Simmons i Banshee, hun er jo bare <3 Såg henne for første gang i Hawaii Five O, men dem tar det jo et godt stykke lengre på Cinemax Lenke til kommentar
Sondrus Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 (endret) Dexter, Arrow og Prison Break Endret 26. februar 2015 av Sondrus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå