Liddell Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Hei. Var litt i tvil om dette er rett sted å spørre, men forsøker likevel. Til høsten skal jeg hjelpe til under avvikling av et norgesmesterskap for brukshunder, og der håper vi å kunne streame litt direkte fra hotellet ting skjer på. Det er ting som premieutdeling, stemningsrapport osv. Har litt erfaring med filming og teknikken rundt det, men aldri forsøkt meg live. Dette arrangementet arrangeres jo av en forening som garantert går i underskudd av det, så vi håper at det finnes en gratis/billig, men likevel god løsning. Er det noen som kan hjelpe, og vet hvordan man løser dette? Finnes det tilbud på nett som er enkle å rigge? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Kakemann Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Er litt på samme kjøret selv med budsjettstreaming. Her er et gratis kurs i temaet : https://www.creativelive.com/courses/fundamentals-live-streaming-alden-fertig Mulig du må registrere deg for å se det. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Kakemann: Takk for link! Jeg har selv sett etter noe slikt Jeg har ikke sett gjennom videoen, men PDF'en i linken gir litt innblikk som kan være nyttig å ta med seg. Mvh Faller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå