Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Flytting av domene

Anbefalte innlegg

har i dag 17kr pakken hos webdeal.

Og lurte på å flytte det hit www.worldwebhosters.com på den "livetime" saken til 100$..

Hvordan funke dette egentlig..

Må jeg betale Domeneadministrasjon til webdeal i tillegg vist jeg flytter det eller er det bare 100$ så er det slutt på flere regninger...?

Og er det bare å registrere seg å betale så fixer worldwebhosters alt?

Er ikke helt inn på dette...

TaZ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om regninga forfaller snart så må du nok innse at du må betale den.

Som det står i betingelsene du godtok at du ble webdeal kunde:

" Oppsigelse for tjenester levert av WebDeal skal skje innen 1 mnd. før avtaleperiodens utløp. Dersom oppsigelse blir levert etter dette tidspunkt vil kunden bli fakturert for WebDeals faktiske kostnader (normalt kun domene avgift).

Tjenestene levert av WebDeal kan flyttes for kundens regning, til annen ISP på ethvert tidspunkt. Dog påløper avtalte kostnader for avtaleperioden. En slik flytting blir å regne som en oppsigelse og kundens konto hos WebDeal vil umiddelbart bli sperret. Kunden skal i slike tilfeller skriftlig underrette WebDeal om at kundeforholdet er opphørt. Dette må skje senest 3 mnd før avtaleperiodens utløp om ikke kostnader for ny avtaleperiode skal påløpe."

Det ozzy tenkte på var nok at du må betale for domenet ditt. Den pakka du viser til er kun for webplass (dvs uten domene). f.eks godaddy.com tilbyr registar tjenester, det gjør vel også selskapet du linka til (uten at jeg sjekka)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...