LordFritzoe Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Hey folkens, Jeg skal oppgradere mitt skjermkort fordi det har begynnt å bli gammelt. Jeg skal bruke den til spilling og eventuelt grafisk design program som Illustrator, Photoshop etc. Hva er det beste kortet jeg kan få for 3000-5000 kr? Budsjett kan gå litt over 5000 viss det har store fordeler. Takk på forhånd. edit: Jeg skal ha 3skjerms løysning på kortet. Endret 3. juli 2014 av LordFritzoe Lenke til kommentar
Hockenheim Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Msi GeForce Gtx780TI 3GB Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Det beste du kan få er 780 Ti, men ytelsesøkningen fra 780 er ikke stor nok til å forsvare prishoppet med mindre ytelse er det eneste som er viktig. Personlig vil jeg derfor anbefale et GTX 780 med en grei kjøler, som dette, eller dette om du er bekymret for at 3GB VRAM er for lite. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Msi GeForce Gtx780TI 3GB Har flere 780ti-er en fingre og dette kortet klokker bra og er stillest^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå