svik Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Kunne tenkt meg et fint lite mini keyboard i den nærmeste framtid. Fant en hel del mini keyboards, men alle var utenlandske (manglet åæø). Lurer på om noen vet om en norsk webshop butikk som selger mini keyboards (til pc)? Fra 25-30 cm i lengde. Tastaturet må dessuten være svart Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Tror linuxbutikken.no har noen "happy hacking" tastatur... men dem er vist ikke oppe akkuratt naa. Lenke til kommentar
svik Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Takker og bukker. :smile: Litt dyrt tho'. Noe som finner noe billigere? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg kjøpte et utenlndsk keyboard en gang, og det var ikke noe problemer. Tastene ligger jo sånn som de skulle vært der, og jeg ser sjeldent/aldri ned på tastaturet likevel. Det eneste tasten som jeg fant "manglet" var <> tasten. Så da jeg kodet HTML måtte jeg bruke alt + 60 og alt + 62 eller så var det ikke noe prob. Det er jo ikke hver dag man koder html heller... Lenke til kommentar
Bruno G. Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Svart med touchpad (usb): http://www.handy.no/trade/productview/130/4/ Og ikke svarte, men det øverste var litt kult: http://www.daisy.no/Spesiallosninger/tastatur.htm Lenke til kommentar
svik Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Kjøpte det tastaturet "SofTest" ga meg url til Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Minitastatur er skamdyrt i Norge. Har sett de flere plasser til $20 i USA men i norge må du ut med 600+ for de fleste. vaagenconsulting har/hadde mange. Lenke til kommentar
aWm Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) ka e poenge med mini tastatyur anyway,, mindre plass oki du får jo 1bærbar pc for den prisen fin anyway.. er uten nett må finne noe og kritisere eller prate om... så hærlig Endret 14. november 2003 av aWm Lenke til kommentar
petterg Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg kjøpte et utenlndsk keyboard en gang, og det var ikke noe problemer. Tastene ligger jo sånn som de skulle vært der, og jeg ser sjeldent/aldri ned på tastaturet likevel. Det eneste tasten som jeg fant "manglet" var <> tasten. Så da jeg kodet HTML måtte jeg bruke alt + 60 og alt + 62 eller så var det ikke noe prob. Det er jo ikke hver dag man koder html heller... Når jeg programerer setter jeg over til amrikansk tastatur. Det er mye greiere å ha ";" ved bare ett trykk. Samme med "/", "[" og "]". Windows 2k/xp kan settes til å bytte mellom forskjellige tastatur layouter med SHIFT+ALT. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 ka e poenge med mini tastatyur anyway,, mindre plass oki du får jo 1bærbar pc for den prisen fin anyway.. er uten nett må finne noe og kritisere eller prate om... så hærlig Veldig greit dersom du har barebone, siden du kan få plass til begge deler i en videokamera-veske, og de kommer med trackball / mousepad. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Når jeg programerer setter jeg over til amrikansk tastatur. Det er mye greiere å ha ";" ved bare ett trykk. Samme med "/", "[" og "]". Windows 2k/xp kan settes til å bytte mellom forskjellige tastatur layouter med SHIFT+ALT. Bruker amerikansk oppsett ganske ofte, jeg.. <>;:[] er mye bedre plassert enn i det norske oppsettet. Shift+alt er helt genialt. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Har tenkt å kjøpe meg et slikt "mini" tastatur snart jeg og... Jeg vet at PS data selger noen slike, ikke så altfor dyre heller...imottsetting til "happy hacking" saken... http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=980...lAction=details Her har du det tastaturet jeg tenker på, de har også noen andre der også, blandt annet med innebygd mus kule (trådløse også) Lenke til kommentar
svik Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Har tenkt å kjøpe meg et slikt "mini" tastatur snart jeg og... Jeg vet at PS data selger noen slike, ikke så altfor dyre heller...imottsetting til "happy hacking" saken... http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=980...lAction=details Her har du det tastaturet jeg tenker på, de har også noen andre der også, blandt annet med innebygd mus kule (trådløse også) Hehe kjøpte et Happy Hacking tastatur for none uker siden. Men når jeg bestilt så jeg ikke at det var US oppsett på det. Så jeg måtte returnere det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå