i337pwnd Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2014 Kan velge mellom stereo, 5.1 og 7.1, og har ikke noe spesielt lydkort, bare hovedkort. Ser etter helst åpne, men det er vel ikke så lett å få tak i med gaming headset. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Uten tvil, gå for QPAD qh-90. De finnes også som åpne, da qh-85 tror jeg de heter. QPAD leverer svært god kvalitet over hele linja, og er et selskap som står for produktene sine.Har hatt mange forskjellige headsets, QPAD er det jeg er desidert mest fornøyd med. Steelseries på en god annenplass. Av merker jeg IKKE anbefaler er Corsair og Logitech. Byggekvaliteten i G35 grenser til patetisk og lyden er ikke spesielt bra. Bassglade skrillex-fans er sikkert fornøyd, men til alt annet enn skytespill er det middelmådig. Dessuten er det ikke spesielt komfortabelt, det veier et tonn og ledningen krøller seg og er i veien. Hvorfor alt fuzzen rundt G35, er beyond me. Av Corsair har jeg hatt HS1A og Venegence 1500. De er begge plastic fantastic, men lyden er ok. QPAD har en byggekvalitet av en helt annen kaliber, og med utstyr som du jevnlig tar av og på og slenger på pulten er det viktigere enn man skulle tro. Endret 3. juli 2014 av Dassen Lenke til kommentar
i337pwnd Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2014 Har prøvd Qpad QH-90 faktisk, men det kom en veldig irriterende suse lyd fra de.. Kjente at det var god byggekvalitet på dem, men ble faktisk litt skuffa av lyden, bassen var jo ikke der Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2014 Suselyden kom utvilsomt fra lydkortet ditt eller eventuelt fjernkontrollen de sender med. Fjernkontrollen tror jeg ikke er bygd "in house" akkurat. Bassen er som den skal være imo, mulig du hørte på noen som ikke var spilt inn, eller at du egentlig ønsker vibratorer i ørekanalen. Lenke til kommentar
i337pwnd Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2014 Haha 1 Lenke til kommentar
code Skrevet 3. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Skyt meg om jeg tar feil, men er ikke Qpad QH-90/85 samme som Takstar HI2050 som man finner 300kr billigere, som opprinnelig er hodetelefoner til 400-450kr? Altså med å sette på boom-mic og qpad logo så legger dem til 300kr på prisen? Minner veldig om Qpad 1339 som utvilsomt er gode hodetelefoner, men rett å slett overpriset. Ville fryktet det samme med QH90/85. OP: Hvis du har mye tid så hadde jeg tittet på følgende linker: http://www.innerfidelity.com/content/innerfidelitys-wall-fame - Veldig respektabel person innen audiophile miljø. Ville sett på hans "Wall of fame" for inspirasjon. http://www.head-fi.org/t/534479/mad-lust-envys-headphone-gaming-guide-update-4-17-2014-akg-k612-and-k712-pro-added-edits - grei forklaring på hvorfor man kan si hodetelefoner > headset. http://www.overclock.net/t/368653/ocnhc-guide-to-gaming-headphones-headsets enda bedre forklaring. Endret 3. juli 2014 av Ares NOR Lenke til kommentar
i337pwnd Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 Noen som har erfaringer med Mionix Nash 20 da? Er litt skeptisk til merke, men de kom jo ganske bra ut hos hardware.no Lenke til kommentar
code Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 Noen som har erfaringer med Mionix Nash 20 da? Er litt skeptisk til merke, men de kom jo ganske bra ut hos hardware.no Kommer du ikke til å trenge lydkort til dette headsettet også? Tror det letteste vil være om du forteller oss hvilken lyd du faktisk ønsker, og hvordan type spill og musikk du hører på. Om det må være headset, og/eller om du har mulighet til å kjøpe lydkort og mikrofon. Lenke til kommentar
i337pwnd Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 Spiller Battlefield, COD og Diablo for det meste, og hører på all mulig musikk. For det meste Oslo Ess, men også topp 100 lister Lenke til kommentar
i337pwnd Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 Kjøpte QPAD QH85 og Creative Sound Blaster Z Yolo 1 Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 Knekker ikke det fort da? Selvfølgelig gjør det det hvis du kaster det rundt som en idiot som flere av de på Komplett har gjort. Jeg har nå g930 som jeg skal sende i retur. Tok de av ved å ta de av normalt. plutselig knakk den ene armen til venstre klokken, noen måneder senere brakk den andre armen til venstre klokke også... ved normal bruk, ikke noe kast. Plastic fantastic... Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Med trådløst har jeg sett litt på Corsair Vengeance 2100, noen som har erfaringer med dette? Hold deg LANGT unna Corsair sine headset. Driverne er det mye problem med og surround lyden er ikke like god som G35. Det er mye vanskeligere å skille ut lyder (altså høre om det kommer fra siden, bakfra eller framme). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå