i337pwnd Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Hei Jeg må ha et nytt gaming headset som er like bra til musikk, film og spill. Kom gjerne med egne erfaringer. Makspris 1000kr Lenke til kommentar
Hockenheim Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Hør på meg og ikke kjøp noe annet. Dette er helt sykt for prisen... hatt det i to uker nå og elsker det. https://www.komplett.no/logitech-g35-surround-sound-headset/775780 Lenke til kommentar
i337pwnd Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2014 Knekker ikke det fort da? Lenke til kommentar
Hockenheim Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Knekker ikke det fort da? Selvfølgelig gjør det det hvis du kaster det rundt som en idiot som flere av de på Komplett har gjort. 1 Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) G35 er et bra headset, ja. Men det er bare hvis du ikke bryr deg noe særlig om lydkvalitet. Selv vil jeg anbefale PC350 (den koster cirka 1600), men da bør du ha et bra lydkort i tillegg. Når det gjelder surround sound er G35 et bra headset, spesielt hvis du gamer. Men ser du mye på film og hører på musikk ville jeg helt klart valgt PC350 istedet. Tidligere brukte jeg G35 og det var veldig god surround sound i den. Lett å høre hvor fiender kommer fra, noe som absolutt er en stor fordel i FPS spill. Når det gjelder komfort er G35 OK, men ikke sånn veldig bra. Det holder sikkert hvis du ikke er så veldig pirkete. Når det gjelder problemene med at G35 ikke varer særlig lenge før den knekker (noe som du sikkert har hørt om), jeg har ikke opplevd det med min, og den hadde jeg i cirka 8 måneder. Men så bruker jeg den ikke til å spille fotball med, noe som sikkert mange sinte gamere som handler på Komplett gjør Når det gjelder kabelen til selve headsettet (som jeg har hørt noen folk klage på), har jeg ikke hatt noen problemer med akkurat det. Men så hadde jeg mitt i "bare" 8 måneder da, kan hende kabelen kuker seg til etter ett år eller to. Endret 3. juli 2014 av Captain Kuijt Lenke til kommentar
i337pwnd Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2014 Er litt audiofil egentlig har brukt ganske mange penger på headset og anelgg, men gidder ikke å bruke så mye på gaming headset.. 1600 blir litt mye, ihvertfall hvis jeg skal ha lyd kort også. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Hvis du allerede har hodetelefoner fra før av kan du ikke bare kjøpe en bordmic eller en modmic? Lenke til kommentar
i337pwnd Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2014 Da må jeg vel bestille fra utlandet og stress da? Og hører jeg min egen stemme da? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Hvis du vil høre din egen stemme så er det bare å aktivere innstillingen for det. Modmic bestiller du gjennom siden deres, så du ender nok med en treg pakke og må betale toll. Du må selvsagt ikke kjøpe en modmic, en bordmikrofon fungerer bra også. Lenke til kommentar
i337pwnd Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2014 Føler det blir enklere og bare kjøpe et nytt headset Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Prøver og se etter nytt headset selv men 9 av 10 headsett har noen som er sterkt misfornøyde og andre sier de aldri har hørt bedre lyd. Har CM Storm sirus 5,1 selv som jeg har tatt veldig godt vare på og for meg har det vært det beste jeg har hatt i alle mine år med gaming, men igjen så finnes det nok et som er bedre. Jeg liker mye funksjoner og dilldall som følger med og med CM storm kan du justere lyden på 4 forskjellige høytalere som er i øreklokkene så du kan for eks i skytespill, senke lyden på deg selv for og bedre høre hva som skjer rundt deg osv noe som jeg har hatt veldig nytte av i for eks battlefield og cs Men er nå på utkikk etter et annet siden jeg har hatt dette i over ett år nå, har lyst på trådløst men der er det enda større skille mellom folk som elsker og folk som hater :S Lenke til kommentar
i337pwnd Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2014 Med trådløst har jeg sett litt på Corsair Vengeance 2100, noen som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Har sett på det selv og det er det eneste headsette jeg finner som er innenfor i pris og i kvalitet, ihvertfall utifra hva de skriver om det. og god batteritid også ser en på komplett som er veldig misfornøyd mens 3-4 andre er veldig fornøyde. uff, kjedelig og ende opp som han ene som det går galt for som det tydeligvis gikk med han her "Byggekvaliteten virker OK. Lyden er grei. Mikrofonen er bra. Der stopper også det positive... Tilkoblingsproblemer er vanglig. Må ofte plugge inn og ut USB-kontakten for å få headsettet til å connecte. Enkelte ganger får man en høy pipelyd når headsetet tilkobler, noe som er meget ubehagelig. Volumknappen på siden av headsettet fungerer kun når startlinjen i Windows har fokus. Mao den er ubrukelig inne i spill etc.I tillegg til alt dette lager headsettet en irriterende summelyd dersom du forsøker å lade mens du har mikrofonen påslått. Slå av mikrofonen så forsvinner lyden. Konklusjon; styr unna. Masser av tilkoblingsproblemer og designsvakheter ift. elektrisk støy etc." Endret 3. juli 2014 av Eriksendrul Lenke til kommentar
i337pwnd Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2014 Kan ikke du kjøpe det så fort som mulig og skrive til meg hvordan de er? Er de bra kjøper jeg de også Lenke til kommentar
Woods Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Er litt audiofil egentlig har brukt ganske mange penger på headset og anelgg, men gidder ikke å bruke så mye på gaming headset.. 1600 blir litt mye, ihvertfall hvis jeg skal ha lyd kort også. Hvorfor kjøpe gamingheadset, når du allerede har headset? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Føler det blir enklere og bare kjøpe et nytt headset Enn å kjøpe en mikrofon? Lenke til kommentar
code Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Ser ikke helt tingen her selv. Om du er audiohead selv så ønsker du sikkert ikke å kjøpe et headset som er overpriset med dårlig lyd. Hvis du allerede har hodetelefoner kjøp deg en bordmic fra bil-tema eller clas ohlson for 150kr. Hvis du skal gå får helepakken under 1000kr og faktisk ikke har noen brukbarte hodetelefoner hjemme hadde jeg sett på Xonar U3, Clas Ohlson mic, også Creative Aurvana Live! eller Denon AH-D1100 hvis du ønsker noe mere bass. Lenke til kommentar
i337pwnd Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2014 Det headsette jeg har (Marshall Monitor) er ikke komfortabelt i lengden :/ Hvis det hadde vert det, hadde jeg kjøpt bordmic Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 det er jo et ganske dyrt headsett, Evt kan du jo selge det og bruke penga på et som er dyrere en 1000 kr Lenke til kommentar
code Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Det headsette jeg har (Marshall Monitor) er ikke komfortabelt i lengden :/ Hvis det hadde vert det, hadde jeg kjøpt bordmic Har du allerede et lydkort i dataen din som leverer Dolby Headphones eller CMSS-3D teknologi? Hvor viktig er soundstage? Og må du ha bra mids til fps eller ser du etter noe mere "fun"? Personlig tror jeg at Creative Aurvana Live! er noe av det bedre man får under 1,000 lappen til prisen. Ser du etter lukkede eller åpne klokker? Kan også legge til at Denon AH-D1100 leverer god lyd, men er på mere "fun" siden, med mye bass. Men byggekvalitet er ikke noe å stole på om man ikke er flink til å ta vare på klokkene sine. Men lyden er veldig god for prisen. Ekstremt god for prisen om du finner dem til under 1,000 lappen. Endret 3. juli 2014 av Ares NOR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå