esk Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg påpekte nylig i en pm til Råner`n at jeg synes han hadde vært litt ufin i en tråd http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...er=asc&start=20 Desverre får jeg da et ufint svar tilbake Og hva var så veldig ufint der? Jeg har da sett værre ting, men jeg tar klagen din til etteretning. Hva plager deg egentlig? litent tiss? lite dun vekst både på kjakan og pungen? Uansett det er vel veldig lite jeg kan gjøre med dine personlige problemer? Mitt råd er å søke profesjonell hjelp,det er mange der ute som kan i hvertfall prøve å hjelpe,selvom det har liten relativ nytte. Mitt råd er,vent til du får dunvekst,da kan det vel muligens være litt til hjelp. Føre den tid,håp på det beste og kjør moped i mellom tiden. Det har jeg hørt skal hjelpe på selvtilliten. Lykke til. Etter å ha sett kvaliteten på dette forumet gått opp og ned i lengre tid var dette dråpen. Om noen av dere føler at det er til det beste at jeg forlater forumet, så er det helt opp til dere. Jeg takker i hvertfall for meg, og som Råner`n så fint sa det: Lykke til Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 hmm. .detta var ikke bra.. send en mail til en admin og be de advare eller banne han fra forumet.. ingen skal bli ertet i forumet.. det er vertfall min mening.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Har sett flere eksempler på hvor Rånere'n har utalt seg frekt, admin har sett det og sagt folk må skjerpe seg, menser jo ikke ut som det hjelper. Veldig beklagelig at sånt skjer Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 [EDIT] Har brått endret mening.... Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg påpekte nylig i en pm til Råner`n at jeg synes han hadde vært litt ufin i en tråd http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...er=asc&start=20Desverre får jeg da et ufint svar tilbake Og hva var så veldig ufint der? Jeg har da sett værre ting, men jeg tar klagen din til etteretning. Hva plager deg egentlig? litent tiss? lite dun vekst både på kjakan og pungen? Uansett det er vel veldig lite jeg kan gjøre med dine personlige problemer? Mitt råd er å søke profesjonell hjelp,det er mange der ute som kan i hvertfall prøve å hjelpe,selvom det har liten relativ nytte. Mitt råd er,vent til du får dunvekst,da kan det vel muligens være litt til hjelp. Føre den tid,håp på det beste og kjør moped i mellom tiden. Det har jeg hørt skal hjelpe på selvtilliten. Lykke til. Etter å ha sett kvaliteten på dette forumet gått opp og ned i lengre tid var dette dråpen. Om noen av dere føler at det er til det beste at jeg forlater forumet, så er det helt opp til dere. Jeg takker i hvertfall for meg, og som Råner`n så fint sa det: Lykke til Hvorfor lar du en så lavtstående skapning ødelegge for deg? De dårlige rettskrivingskunnskapene tyder på at Råner'n ikke er noe annet enn en hyperaktiv tenåring som søker spenning ved å tirre andre. Og selv om du er "fed up" av alle pubertale meningsutvekslinger og drittslenging, så kan du iallfall ikke vike for personer som Råner'n. Derfor: Be idioten stikke til helvete og lev livet videre (på forumet :-D )!! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg tar ikke folk som har mindre enn 500 poster seriøst når de flamer. De er som oftest fjortisser som ikke har noe de skulle stillt opp med i en flamekonkuranse om jeg får kalle det det. Anyway han har jo bare 62poster på 7 mnd! Håper han havner i soningskøen på barnehjemmet Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 tror vi tar denne "opprydningen" mellom oss og ikke offentlig jeg, men ser ikke noen grunn til å slutte pga noen sier litt "fy" ting :-) Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 synes ikke du skal forlate forumet bare for noen stygge ord. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Det er et lite problem her; Vi vet ikke hva du skrev til ham. Da blir det liksom vanskelig å bedømme helheten her og ha noen mening Klart det var lavmålsk dritt det han skrev, men altså.. Lenke til kommentar
HatOBjekt Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Ned med Råner'n fortsett på forum du! jeg har tross alt sett verre ting enn dette.... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 /me slår følge med esk, og forlater forumet grunnet fjortissinvadering. Det som en gang var et kvalitetsforum er ikke lenger hva det var, og derfor takker jeg for meg slik som flere andre har gjort i det siste. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 /me slår følge med esk, og forlater forumet grunnet fjortissinvadering. Det som en gang var et kvalitetsforum er ikke lenger hva det var, og derfor takker jeg for meg slik som flere andre har gjort i det siste. Med tanke på Hr.Crunch sine rasistiske bidrag i "Politikk og Religion"-delen av forumet, kan jeg ikke se at hans valg blir et tap av en eminent debattant. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Altså; bare fordi jeg misliker svartinger, så betyr ikke det at du skal bringe det opp her. SVARTINGER ER EN PLAGE FOR LANDET, INGEN TVIL OM DET ENGANG!!! Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Altså; bare fordi jeg misliker svartinger, så betyr ikke det at du skal bringe det opp her. SVARTINGER ER EN PLAGE FOR LANDET, INGEN TVIL OM DET ENGANG!!! Subjektiv mening. De er ikke en plage for meg. 1-1 i din teori. btw: når skal du svare? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Altså; bare fordi jeg misliker svartinger, så betyr ikke det at du skal bringe det opp her. SVARTINGER ER EN PLAGE FOR LANDET, INGEN TVIL OM DET ENGANG!!! Sånt kan du spare deg for! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Tror mr.crunch kan trenge seg lang ferie i afrika. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Tror mr.crunch kan trenge seg lang ferie i afrika. Yup. MED Bonga-bonga Lenke til kommentar
esk Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2003 Jeg sjekket så vidt innom og så at Mr. Ueland hadde sendt meg en pm hvor han informerte om at rånern hadde fått ferie i en uke. Det var gode nyheter, så jeg kommer til å prøve meg som aktiv bruker av forumet igjen. Som en generell notis vil jeg gjerne legge til at alt er så mye greiere dersom folk klarer å holde en hyggelig og respektfull tone. P.S. Grunnen til at jeg ikke svarte på noen av meldingene i denne tråden var fordi jeg mente alvor med å gi meg. Jeg kan videre forsikre groenn om at jeg ikke skrev noe som hverken var stygt eller ufint. Jeg refererte bare til tråden og sa at jeg synes oppførselen hans var ufin i denne. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Husker en bruker ved navn A_berg. Han ble krevd skutt og hengt en gang i tiden. Lenke til kommentar
HatOBjekt Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 hengt og skutt? jeg tror dere er gale hele gjengen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå