nazareth Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Jeg har åpnet mange samtaler uten å få svar. Derfor har jeg prøvd å ikke åpne og se om de åpner med meg. Så det går begge veier.. Over halvparten av mannfolkene svarer ikke. Kan jo være noe med meg som gjør det da Men hvorfor swipe til høyre hvis man ikke er interessert? Det er ikke så vanskelig egentlig; jeg har selv trykka like på ganske mange jeg har fått match med, men latt være å kontakte dem fordi jeg har fått interesse for en annen i mellomtiden, og da gidder jeg ikke ha flere samtaler gående slik at jeg ser et tinder-symbol og gleder meg til å se hva han skriver, og så viser det seg å være en av de andre. Da vil jeg kun ha meldinger fra den ene liksom. Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Tror ikke jeg har lyst til å møte damer som er klikkehøl og tinderhorer, for å være helt ærlig...Går det ikke an å flørte med folk man liker i egen person? Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Jo, men det er da ikke relevant overhodet... Til saken: Jeg tror 40mennesker er en for liten testgruppe. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå