AnonymDiskusjon Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Nå har jeg hatt Tinder over en periode. Totalt har jeg matchet med ca. 100 jenter. De 60 første jeg fikk en match med var jeg relativt rask med å åpne samtaler med, men etter dette har jeg nå kjørt et lite "eksperiment". De siste 40 jentene jeg nå har matchet med, har jeg ikke åpnet en eneste samtale med. Resultatet er at ingen av de siste 40 samtalene er åpnet! Hvorfor åpner ikke jenter samtaler på Tinder? Anonymous poster hash: b04e3...24f Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 fordi jenter er ikke der for å snakke med noe, de er der for at du skal trykke "liker" på de, en slags selvtilits boost, mange bruker også dating sider til dette. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2014 fordi jenter er ikke der for å snakke med noe, de er der for at du skal trykke "liker" på de, en slags selvtilits boost, mange bruker også dating sider til dette. TS her. Det kan være du har mye rett i hva du beretter, men tenk noe så meningsløst! Denne årsaken kan vel dog ikke gjelde alle jentene? Det må da finnes flere faktorer som spiller inn. Feighet? Redsel? Dårlig selvtillit? En mening om at det er guttas ansvar å starte? Kjør debatten videre. La oss drøfte dette fenomenet i plenum. Anonymous poster hash: b04e3...24f Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Jeg har aldri hatt behov for å prøve tinder, men kan det tenkes at årsaken til at de driter å åpne en samtale med deg er fordi 1) de blir daglig bombardert av kåte menn som er villig til å amputere armen av seg for ett møte, 2) du ser ikke ut som Brad Pitt, 3) de ønsker bare å få prinsesse-egoet validert, da blir det å ta kontakt litt kontraproduktivt. There u have it. 5 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Jeg har selv blitt åpnet av fem stk de siste to ukene, mulig fordi jeg har bra bilder. Det er nok ingen som kommer til å åpne deg hvis du har dårlige bilder Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2014 Jeg har selv blitt åpnet av fem stk de siste to ukene, mulig fordi jeg har bra bilder. Det er nok ingen som kommer til å åpne deg hvis du har dårlige bilder TS her. Bildene mine er ganske så upåklagelige. De er stort sett tatt med speilreflekskamera av høy kvalitet i relativt naturlige sammenhenger. Jeg er også godt over gjennomsnittlig kjekk. Det at 40 av 40 jenter ikke åpner en samtale, er bare rart. Anonymous poster hash: b04e3...24f Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Jeg har selv blitt åpnet av fem stk de siste to ukene, mulig fordi jeg har bra bilder. Det er nok ingen som kommer til å åpne deg hvis du har dårlige bilder TS her. Bildene mine er ganske så upåklagelige. De er stort sett tatt med speilreflekskamera av høy kvalitet i relativt naturlige sammenhenger. Jeg er også godt over gjennomsnittlig kjekk. Det at 40 av 40 jenter ikke åpner en samtale, er bare rart. Anonymous poster hash: b04e3...24f Hmm..kan det hende du ikke er det siden ingen vil snakke med deg? Endret 3. juli 2014 av Tkse 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 TS her. Bildene mine er ganske så upåklagelige. De er stort sett tatt med speilreflekskamera av høy kvalitet i relativt naturlige sammenhenger. Jeg er også godt over gjennomsnittlig kjekk. Det at 40 av 40 jenter ikke åpner en samtale, er bare rart. Anonymous poster hash: b04e3...24f Hvem sier at de er upåklagelige? Du? Husk at man er farget av eget syn. Noen ganger er det også en hårfin grense mellom tryhard og ikke tryhard på "poseringer". Vis meg bildene dine på PM, så kan jeg si hva jeg synes. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Jenter starter chat stadig vekk dem, du må bare fremstå riktig. gutter med "try-hard-speilrefleksbilder" tror jeg jenter synes er litt forfengelige og det er ikke synonymt med verken selvsikker eller sexy..... når dem skal starte en chat med noen, så er det basert på kun bilder og profiltekst, hvis det eneste du har å tilby er "glossyness" så er ikke det verken "festlig", "uhøytidlig" eller veldig "approachable" Endret 3. juli 2014 av Henrik2k Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 lord, er det liksom bildekvaliteten som bestemmer om kjerringer åpner samtaler? må faen meg være det dummeste jeg har lest... Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 What a world.. Men litt mer on-topic, begynner å bli en god stund siden jeg var på tinder, men der åpnet både jeg og andre samtaler.. Jeg hadde bare et par bilder som er tatt nesten uten at jeg vet det, i festlig lag, det vil si naturlig "pose".. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Bildekvaliteten isolert er det neppe, men at bildet har en del å si må da være hevet over enhver tvil. Jeg sorterer delvis folk på den måten selv, og jeg vet definitivt at jenter også gjør det. "Modellbilder" er det få som finner særlig tiltalende (det blir fort forfengelig og/eller fjollete), og omtrent alle jeg snakker med er drittlei skrytebilder av typen ekstremsport og svære katter. Bilder med øl/drink/vinglass er det også gått inflasjon i, og mange sveiper rett forbi sånne. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Svar_ Fordi jenter bare er slik. 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Jeg har åpnet mange samtaler uten å få svar. Derfor har jeg prøvd å ikke åpne og se om de åpner med meg. Så det går begge veier.. Over halvparten av mannfolkene svarer ikke. Kan jo være noe med meg som gjør det da Men hvorfor swipe til høyre hvis man ikke er interessert? Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Sosiale eksperiment er artige på tinder. Hvis noen lurte, så er det ikke spesielt effektivt å spørre jenter om det gjorde vondt når de falt ned fra himmelen. Men de svarene man får på det er riktignok ganske morsomme da. En del jenter åpner, men de fleste er ganske passive. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Jeg føler hele Tinder er et sosialt eksperiment, og at menneskeheten har feilet for lenge siden hvis man skal vurdere ut i fra dette sosiale eksperimentet 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Blir ikke Tinder brukt veldig mye for ONS? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Blir ikke Tinder brukt veldig mye for ONS? Jo, stort sett, har jeg inntrykk av. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Jeg føler hele Tinder er et sosialt eksperiment, og at menneskeheten har feilet for lenge siden hvis man skal vurdere ut i fra dette sosiale eksperimentet Neida. For å feile så må det være fastsatte vurderingskriterier. De som testes må også være klar over disse kriteriene, slik at man får muligheten til å vise frem det man kan. Dette er ikke tilfellet med Tinder. ...ooog der innså jeg at min tid som lærer har seriøst skadet meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 hallo ikke alle jenter er slik jeg åpner faktisk samtaler føles veldig unaturlig og føler meg klengete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå