KakeMonster3 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Gammel Traver Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Heldig med dette, men kanskje i overkant for store korn! (Muligens også vurdère om pullert og skinne i nedre venstre bør få være med.) Flott! Vh. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 God ide og flott motiv. Likte kompen, men skulle gjerne sett en sort/hvitt versjon:-) Tror kanskje at de nevnte kornene hadde kommet til sin rett. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2014 Takker for raske å gode svar! :-) Da har jeg fikset litt på korna og lagt til v2. i sort/hvitt. Pullerten havnet desverre utenfor bildet men enig, forstyrret litt at den er kappet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Takker for raske å gode svar! :-) Da har jeg fikset litt på korna og lagt til v2. i sort/hvitt. Pullerten havnet desverre utenfor bildet men enig, forstyrret litt at den er kappet. Se det ja:-) Godt jobba! Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Jeg liker begge, fargeversjonen minner om kulørt fra like etter eller under krigen, den s/h som den mest dokumentariske. Fortsatt flott ! Vh. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2014 Greit med litt tilbakemeldinger på slikt, takker. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg