unwill Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Har aldri egentlig tenkt på det pga prisen og kapasitet, men ser nå at jeg faktisk kan velge og vrake for bare 1500 kr!? Jeg ønsker en mp3-spiller som har; -Under 1500 kr -Bra lyd -Minst 128 MB lagrinskapasitet -Batterikapasitet på minst 10 timer. -Kan bare dra over mp3 filer uten å bruke spesielle programmer -Helst ikke altfor stor og tung. Krever jeg for mye ? Håper på noen gode tips... Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 helt klart Creative® MuVo™ NX - 128MB. Husker ikke nøyaktig pris, men mener den ligger på 13-1400,- Har selv glodd etter noe lignende den siste uken - endte opp med 10GB ipod Uansett; jeg kom frem til at MuVo er best i den prisklassen. Du får den mye billigere uten display, men nx versjonen anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 svaret på dine kriterier er selvfølgelig nexIIe fra det hong-kong'ske firmaet frontier labs, den har også oppgraderbart os/firmware, men den har noen bugs. 15 timer spilling og equaliser ol, stort blått display foran og compact flash minne. den har en importør i norge (som jeg ikke husker) men selges for ca 1200 inkludert frakt. den støtter forresten bitrate på 320bps. den veier rundt 100gram ( ?) med to aa batterier, som ikke følger med desverre. skaff lader... Lenke til kommentar
tommis Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Ærlig talt... Nex er jo en "gammel" spiller som er ganske stor i forhold til mange andre i samme pris klasse. Hvis jeg skal anbefale en spiller i henhold til dine spesifikasjoner ville jeg sett på på svenske JOS: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...47&GrpID=1&s=pl Utrolig kvalitetsfølelse, radio ++ Synes denne er helt rå! Noe dyrere forresten 1600 spenn eller no Lenke til kommentar
unwill Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 helt klart Creative® MuVo? NX - 128MB. Husker ikke nøyaktig pris, men mener den ligger på 13-1400,-Har selv glodd etter noe lignende den siste uken - endte opp med 10GB ipod Uansett; jeg kom frem til at MuVo er best i den prisklassen. Du får den mye billigere uten display, men nx versjonen anbefales på det sterkeste Hei, Ville bare si at jeg tok rådet ditt og valgte Muvo NX, betalte 1150 for den så prisen var grei. Først syns jeg lyden var litt flat, men så oppdaget jeg EQ innstillingene og de er helt topp. Lyden er bra, vekten er liten, størrelsen er bra, designet er bra. Liker at det bare er drag and drop uten driver... fungerer perfekt. Den er så lett at jeg av og til lurer på om jeg har mistet den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå