Delvis Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Vet det er mange her som har sett filmen Et sted spiser de noen røde bær med vaniljesaus på ombord. Trodde det var rips med en gang, men de er for store til å være det (?). Men de har sånn farge omtrent. Noen som vet hva bær det er? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Merkwonderlich spørsmål. Alt hva folk spør om Det kan vel ikke tilfeldigvis være jordbær ? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 så rips ligner på jordbær? øhm.. ok! kanskje det er store rips.. ikke alle rips er små.. hvis vi ser på amerikanske blåbær i forhold til vanlige norske, så er disse dobbelt så store som de vi er vant til. det er sikkert genmodifiserte rips! Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Tviler på at tyskerne spiste amerikanske rips under 2.verdenskrig. ? (Men hva vet jeg om rips ?) 8) Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Tviler på at tyskerne spiste amerikanske rips under 2.verdenskrig. ? (Men hva vet jeg om rips ?) 8) hehe! klart de gjore! men.. filmen er vel ikke laget under andre verdeskrig er den? harke sett.. liksom.. men.. tja.. kanskje amerikanerene egentlig stjal ideen om genmodifiserte bær fra tyskerene.. bare at i tyskland lagde de rips og ikke blåbær? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Her kan man se hvordan de ser ut. Får det liksom ikke ut av hodet, må vite hva bær det er :oops: Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Edit :PeNtA: (Bilde kom meg i forkjøpet) Hmm mulig du er inne på noe der. Nå er filmen svært realistisk, så at de har brukt noen som ikke fantes på den tiden tviler jeg på (forresten ville det ikke være første gang i filmhistorien at det skjedde). Nå er ikke jeg noen autoritet hverken på rips eller genmodifisering, vet ikke en gang om de drev med det da filme ble lagd. Kanskje det var glatte (genmodifiserte) jordbær med vaniljesaus ? Filmen er ihvertfall god, musikken også. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 De er helt glatte ja (ser ikke det så godt på bildet men klart på filmen) Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Kirsebær, antagelig. Hermetiske kirsebær med vaniljesaus. Er faktisk gresselig godt! Kan også være moreller, men de er litt i lyseste laget til å være det. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Kirsebær, antagelig. Hermetiske kirsebær med vaniljesaus. Er faktisk gresselig godt! Kan også være moreller, men de er litt i lyseste laget til å være det. Det forslaget har jeg hørt før. Tror det sikkert kan være riktig det. Det skal i såfall kjøpes og prøves snarest Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 tja...ser den filmen, og begynner å lure på hvilke bær de spiser??? fokuserer du på litt andre ting enn normale folk? kirsebær likner de på iallefall, og hermetikk var vel vanlig i ubåter (båter generellt...) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Tror det hadde litt med kapteinen spiser også. ( det er mange måltider på det stedet gjennom filmen). Han snakket om Gøring en gang de satt der også. Trodde ikke de spiste sånne ting i ubåter under krigen eller i krigen. Dette er jo en film som er laget realistisk. Jeg er litt mer interessert i måltider fra 30 tallet. På "the sons of the desert" brukte de brødskiver på bordet under jubelumssammenkomsten i Chicago. De er ikke med på filmen( den versjonen) jeg har hvertfall, men har et bilde av det på en plate. Det er to skiver lagt sammen på tallerken som i nister. Vet ikke hva de brukte til pålegg. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 aha! kirsebær! godt mulig! eller coctailbær.. som da er kirsebær sikkert? prolly jah.. trokke du får coctailbærtre liksom.. jeg stemmer for sylta eller hermetiserte kirsebær eller coctailbær! coctailbær er digg! dritgodt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå