IntelAmdAti Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 http://www.flexi-data.no/visdb.exe?action=...up=106617&name= vil ett slik tegnebrett funke fint til å skrive inn tekst i snakkebobler i tegneserier? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Har et Trust tegnebrett selv (A4-størrelse), og etter å ha brukt det litt, ville jeg heller spyttet i litt ekstra og kjøpt et Wacom-brett. Det duger, for all del, men linjene har en tendens til å bli litt "trapp-aktig" istedenfor en myk, rund linje. Lenke til kommentar
mysti Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg vet ikke hvordan det tegnetbrettet der virker, men jeg har et WACOM Graphire2 og det virker fint til tegning og skriving i photoshop Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hvorfor vil du skrive de for hånd? Går du for en kunstnerig vinkel og din håndskrift er en del av "looken"? Hvis ikke så tror jeg nok det finnes mange spesial laget fonter nettopp for denne bruken. Tusjet håndskrevet fonter for tegneserier. Men skal du kjøpe et tegnebrett så finnes det bare et merke å vurdere..som nevnt over.. Wacom. Du får et A6 brett til under 1000 kr. sjekk hos www.a-d.no AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå