Sexpert Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Hva er forskjellen på µTorrent og BitTorrent? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 µTorrent er en av mange klienter som benytter seg av BitTorrent-teknologien. Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2014 Da har jeg muligens misforstått; jeg har oppfattet det slik at µTorrent og BitTorrent er to forskjellige programmer (applikasjoner, klienter). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Da har jeg muligens misforstått; jeg har oppfattet det slik at µTorrent og BitTorrent er to forskjellige programmer (applikasjoner, klienter). Bittorrent eier nå Uttorent, så i praksis er både Utorrent og Bittorrent akkurat samme program. Selv bruker jeg en gamlere versjon av Utorrent. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Brukte lenge en eldre versjon av utorrent pga de nye har reklame og bloat, men har gått over til Qbittorent, som i grunn er utorrent i gammel drakt Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2014 Bittorrent eier nå Uttorent, så i praksis er både Utorrent og Bittorrent akkurat samme program. Selv bruker jeg en gamlere versjon av Utorrent. Oppklarende. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Da har jeg muligens misforstått; jeg har oppfattet det slik at µTorrent og BitTorrent er to forskjellige programmer (applikasjoner, klienter). Begge deler. BitTorrent er også en klient, i tillegg til å være navnet på protokollen som benyttes for filoverføringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå