bendikkarlsen Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Er denne pcen verdt å kjøpe? Spiller LoL, CS:GO og andre FPS spill. Vil denne være bra? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 De spillene krever ikke akkurat at maskinen din er en kraftplugg, så det vil gå helt fint. Dette er uansett gode maskiner. Lenke til kommentar
bendikkarlsen Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2014 Så denne pcn kjører skyrim,bf4,og andre kraftige spill på ultra uten problemer? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Så denne pcn kjører skyrim,bf4,og andre kraftige spill på ultra uten problemer? Jeg kan ikke gå god for ultra i 1080p, men ihvertfall tilnærmet. Denne PC-en ble omtalte som et spillmonster i fjor. Lenke til kommentar
bendikkarlsen Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2014 Så ikke noe problem med de fleste spill på high? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Du kan se en test av Xishan W370S her hos Klikk.no. Ikke verdens beste test, men bedre enn ingenting. Dessverre er den testen med GTX 765M og ikke det nyere GTX 860M. Det siste skjermkortet er bedre enn 765M, ikke mye men litt burde det være. Uansett en pekepinn får du nok. Skal selv ha en Kunshan P375S med GTX 880M SLI. Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Denne maskinen representerer en fantastisk verdi i spill-ytelse per krone. Du klarer ikke å få bedre spillytelse for mindre penger. Selv sitter jeg med en Xishan W230S med GTX765M og er superførnøyd. Når man vil ha mest ytelse for pengene sine er det bare å finne seg en Multicom-modell med en størrelse og vekt man er fornøyd med så er man i boks. Brukte det samme konseptet på mobiltelefon. Gikk selvsagt for en Nexus 5. Sparte masse penger, og både når jeg bruker PC'en og mobilen tenker jeg "Speed is King". Så får alle de andre sitte med mote-merkene sine og tro at de har bra utstyr :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå