cegeland Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hadde min t610 i lomma så ringte den og da opppdaget jeg at det plutselig var kommet ei stor "sol" i displayet (noe alla slik som kommer når du presser for hardt på diplayet på en kalkulator). Synes det var veldig rart for jeg hadde ikke sittet nede siden jeg brukte den sist så den var ikke utsatt for noe stort press heller. Godt at jeg har kvitteringen sånn at jeg kan få reklamert på den. Noen andre som har vært borte i noe lignende? Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 På min T610 har jeg noe liknende. Øverst på skjermen et det et område som er hvitaktig. Opplever dette kun hvis skjermspareren i form av klokka er på. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Det er jo et deksel mellom deg og innerskjermen, og den skal jo ta det meste av presset så det der virker jo rart. I teorien skal jo ytterglasset sprekke før innerglasset virkelig kan bli skikkelig skadet. Lenke til kommentar
cegeland Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Ja det virker rart. Når jeg presser på displayet skjer det ikke no, men hvis jeg derimot "vrir" telefonen kan jeg se at displayet flimrer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå