Gå til innhold

Kvinne skadd etter at laptop eksploderte og tok fyr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Støtter meg til brunape sin kommentar som sier at det aldri er en god ide å ha en laptop i fanget, hvertfall ikke over lengere tid - det skal ikke mer til enn en laptop som holder 50 varmegrader for å foresake permanente pigmentforandringer i huden - også kalt "Toasted skin syndrome" eller på norsk "varme erytem".

En skal heller ikke spøke med varmen på en laptop som blir liggende i senga, spesielt da tilkoblet lader. Men for all del - det skjer jo aldri "deg" - så kjør på med kone og unger i hus - det går sikkert bra selv om den ene høyst usansynlige gangen skulle komme for sin tur. (Det tar tross alt energi å flytte den over til nattbordet!)

Endret av Uxzuigal
Lenke til kommentar

En skal heller ikke spøke med varmen på en laptop som blir liggende i senga, spesielt da tilkoblet lader. Men for all del - det skjer jo aldri "deg" - så kjør på med kone og unger i hus - det går sikkert bra selv om den ene høyst usansynlige gangen skulle komme for sin tur. (Det tar tross alt energi å flytte den over til nattbordet!)

Jeg løste dette enkelt når jeg spillte i sengen på kvelden da jeg var yngre. Jeg brukte en vanlig perm, sånn man har hullede papirer i, som underlag og hadde musen på madrassen. Laptopen fikk luft, lårene ble ikke varme og the Curator gikk ned for første gang for guildet i Karazhan ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...