Emancipate Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Det er ikke alltid man kjenner om noe er ubehagelig varmt eller skadelig varmt. Huden på pungen er så tynn at den tåler mindre varme enn man er vant med fra resten av kroppen. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Støtter meg til brunape sin kommentar som sier at det aldri er en god ide å ha en laptop i fanget, hvertfall ikke over lengere tid - det skal ikke mer til enn en laptop som holder 50 varmegrader for å foresake permanente pigmentforandringer i huden - også kalt "Toasted skin syndrome" eller på norsk "varme erytem".En skal heller ikke spøke med varmen på en laptop som blir liggende i senga, spesielt da tilkoblet lader. Men for all del - det skjer jo aldri "deg" - så kjør på med kone og unger i hus - det går sikkert bra selv om den ene høyst usansynlige gangen skulle komme for sin tur. (Det tar tross alt energi å flytte den over til nattbordet!) Endret 5. juli 2014 av Uxzuigal Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 En skal heller ikke spøke med varmen på en laptop som blir liggende i senga, spesielt da tilkoblet lader. Men for all del - det skjer jo aldri "deg" - så kjør på med kone og unger i hus - det går sikkert bra selv om den ene høyst usansynlige gangen skulle komme for sin tur. (Det tar tross alt energi å flytte den over til nattbordet!) Jeg løste dette enkelt når jeg spillte i sengen på kvelden da jeg var yngre. Jeg brukte en vanlig perm, sånn man har hullede papirer i, som underlag og hadde musen på madrassen. Laptopen fikk luft, lårene ble ikke varme og the Curator gikk ned for første gang for guildet i Karazhan 1 Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Finnes også laptop vifter som ser ut som en perm, god løsning - lengere levetid på maskina også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå