LLSS Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Hvor finner man personer som har god peiling på alt av teknologi? F. eks bygging av pc, lage applikasjone osv. Er det ingen som tilbyr slike tjenester privat? Lenke til kommentar
easy:solutions Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 De som har peiling har nok en jobb med god lønn og det er sjelden man (jeg) kommer over noen i privatmarkedet som er villige til betale i nærheten av hva som kreves. Lenke til kommentar
Horge Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Kan ikke nekte for at det blir litt kleint å stikke hodet frem her, men hvis man legger beskjedenheten til side, så føler jeg meg ganske truffet av beskrivelsen du skisserer. Jeg har gjort en del oppdrag for venner og bekjente, og da har jeg stort sett tatt en hyggelig pris, kanskje noe slikt som 500,- per time. I slike tilfeller er det jo uansett ikke penger som er motivasjonen. Hvis jeg skulle tatt på meg oppdrag for ukjente, så måtte jeg fort ha tatt minst 1500,- (u/mva) for at det skulle bli interessant for min del. Som e:s påpeker, så er det ikke mange privatpersoner som gidder å legge så mye penger på bordet. Det er nok også en del fagpersoner som har ansettelseskontrakter som sier at de ikke kan gjøre oppdrag ved siden av jobb. Jeg vet i hvert fall at nær sagt alle systemutviklere i min bekjentskapskrets har denne type klausul. Når det er sagt, så tror jeg diskusjon.no er et bra sted å lete. Særlig hvis du sikter deg inn mot en student (les: en som ikke er vant til å tjene bra), så burde det være mulig å finne noen med tilstrekkelig kompetanse til en pris du er villig til å betale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå