edvard990 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Tusen takk for svar sitronsaft! men det har seg sånn at min far skal gi meg sykkel i konf gave... Og han kjørte selv r sykler og sånn men syns det jeg ikke skal ha en Yzf av forskjellige grunner! Og vi har hatt heftige samtaler om forskjellige sykler og vi landet på at en kom duke eller en Yamaha mt er tingen for meg! Jeg personlig syns at de syklende er råe sykler å se på og jeg regner med at de er mer comfy enn Yzf! Hovedgrunnen til at jeg ikke får Yzf er fordi den kan være dyr åforsikre og det har vi rett og slett ikke råd til... Og jeg tenker selv at duken eller mt er en god sykkel som både ser bra ut og ikke går sånn alt for dårlig... Har dere noen tips til det og kjøre duke eller Yamaha mt? Ps: med tanke på at disse syklende ikke er så høye så er det større. Sjans for meg som bare er rundt 165(håper jeg vokser og til lappen) å ha en sykkel som er komfortabel og det er vel ikke godt å kjøre sykkel når den er for høy? Setter stor pris på alle svar! Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Ville gått for MT uten tvil, kommer til å bli en best selger og kommer nok til å bli mere populær enn duke.Et annet plus er at det er Yamaha, skikkelig japansk kvalitet, ikke noe som blir produsert på en fabrikk i India slik som duke blir. Yamahaen har også et mye bedre design etter min mening, men sittestilling er nok lik vil jeg tro. Anbefaler deg dog at du dra til en forhandler å prøve å sitte på de (når MT kommer ut) for å kjenne hvordan du liker best, den du liker best kjøper du ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå