king_pedersen Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Har et kabinett stående atme meg av typen Chieftech Midi Tower! Har tenkt å bruke det som server, og vil da modde det litt:) Det jeg lurer på er da, hvilket verktøy jeg skal bruke til å lage hull i kabinettet, for hvis jeg for eks skal skrive: "Server of Thomas" eller lignende:) Kom bare med forslag til flere ting jeg kan gjøre med det:) Takker for svar på forhånd:) Lenke til kommentar
Lozip Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg tror jeg hadde brukt. - Drill til å begynne med - Nibler til å kutte ut det største - metallfiler til de små detalsjene Men det viktigste er å planlegge arbeidet ordentlig. Lenke til kommentar
Daron Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Husk at stål er et hardt materiale.. Hvis du prøver å skjære ut "Server of Thomas" med feil verktøy, ender du fort opp med "Server" Borremaskin og nibbler til å begynne med er bra, og så en dremmel til å pusse ut resten.. Hvis du er stø på hånden kan du bruke dremel til det hele, et tips er da å skjære fra insiden. Da eventuelle glipper ikke synes Men til slik detaljskjæring så er det nok best med en laserkutter.. Og det er jo noe enhver husmor med respekt for seg selv har liggende.. Så spør din mor!! Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Dremel er vell det letteste da...hvis du har "kunnskapen" *grin* Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 --ønskeliste til Julenissen-- 1. Laserkutter Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Julenissen finnes IKKE Lenke til kommentar
resac Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Julenissen finnes IKKE BUHUHU... :grine: finnes ikke julenissen? :grine: oki, greit julenissen finnes ikke.. jeg er en stoor gutt, skulle kanksje ha skjønt det... Hva med påskeharen og tannfeen da... finnes ikke de heller? :grine: Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 vel påskeharen finnes (tror jeg da) men IKKE noe annet.... Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Tannfeen er jeg ikke HELT sikker på da.....tror SataN (NexteR) spiste de opp.. Lenke til kommentar
insider Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Nexter: litt offtopic vell ? Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Insider: FYI så er det nøyaktig like irriterende med folk som bare poster for å si at andre har gjort en feil\offtopic\feilpost. Uansett, nibbler tror jeg bør gå ja, eneste er at det visstnok skal ta endel tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå